پودر کاشت ناخن ان بی آی NBI PINK 350g

توضیحات

امروزه بسیاری از خانم ها به زیبایی و جلوه ی ناخن هایشان توجه ویژه ای دارند. خوشبختانه روش ها و تکنیک های گوناگونی برای زیبایی ناخن ها وجود دارد. به طور مثال می توان به انواع کاشت ناخن نظیر کاشت ژل و کاشت پودر ( اکریلیک ) اشاره کرد. کاشت پودر یا همان کاشت اکریلیک دوام و ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به کاشت های ژل دارد. این موضوع سبب شده که کاشت پودر به یکی از بهترین و پر طرفدار ترین روش های کاشت ناخن تبدیل شود. اگر شما نیز همانند بسیاری از خانم ها به ناخن های بلند و یا به اصطلاح فانتزی علاقه مند هستید می توانید کاشت پودر را بر روی ناخن هایتان امتحان کنید. کاشت پودر جلوه ای زیبا و ظاهری خیره کننده به ناخن های شما می بخشد.

نحوه کاشت ناخن با پودر

1- ابتدا مراحل مانیکور را به طور کامل روی ناخن ها اعمال کنید. ( مانیکور را به خوبی انجام داده تا ناخن هایتان آماده انجام مراحل بعد شوند. )

2- سپس یک لایه ضد قارچ به ناخن ها بزنید و بعد از آن یک لایه پرایمر روی ناخن هایتان بزنید.

3- حال نوبت به مواد گذاری می رسد. 

در مواد گذاری به نکته زیر توجه داشته باشید:

حجم موادی که روی ناخن می گذارید به یک اندازه باشد تا ناخن هایی یکدست و مرتب داشته باشید.

4- پس از اتمام مواد گذاری نوبت به سوهان کشی می رسد. در این مرحله باید پستی و بلندی های به وجود آمده بر روی سطح ناخن را به کمک سوهان دستی از بین ببرید.

پودر کاشت ناخن ان بی آی NBI PINK 350g

پودر کاشت ناخن ان بی آی از ترکیبات با کیفیت و مرغوب تهیه شده. این پودر کاشت ناخن در حجم 350 گرمی می باشد و رنگ PINK یا همان صورتی دارد. رنگ صورتی قابلیت پوشاندن سطح صدف ناخن را دارد. یعنی پس از استفاده مانند یک کاور بر روی سطح ناخن قرار می گیرد، این موضوع سبب می شود که صدف ناخن دیگر قابل مشاهده نباشد. پودر کاشت ناخن ان بی آی NBI PINK 350g علاوه بر کیفیت ساخت بسیار خوبی که دارد از ارزش خرید بالایی برخوردار بوده و قیمتی مناسب دارد. پودر کاشت ناخن ان بی آی NBI PINK 350g مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن های زیبایی می باشد. 

توجه داشته باشید اگر برای مصرف شخصی قصد خرید پودر کاشت ناخن را دارید می توانید حجم های کوچک تر این محصول را خریداری نمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت پودر ناخن
رنگ
صورتی
ساخت کشور
آمریکا
حجم
350 گرم
شاین
ندارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود