پودر 100 گرم صورتی پلاتینیوم PLATINUM

توضیحات

پودر کاشت ناخن پلاتینیوم را می توان از بهترین و با کیفیت ترین محصولات بازار ایران دانست، پودر 100 گرم مناسب کاشت ناخن اکرولیک است. میزان پودر توسط کارشناسان فروشگاه کاج اندازه گیری شده و دقیقا 100 گرم بوده است. متاسفانه در برخی محصولات شاهد این بوده ایم که میزان پودری که روی بسته بندی محصول درج شده است با میزان پودری که واقعا در ظرف وجود دارد مغایرت دارد. پودر کاشت ناخن پلاتینیوم کیفیت خوبی داشته و قیمت مناسبی نیز دارد که ارزش خرید محصول را بالا برده است. سایز 100 گرم این محصول برای کار کارآموزان و ناخن کارانی که حجم کاری متوسطی دارند مناسب بوده و در صورتی که حجم کاری بیشتری دارید می توانید با خریداری سایز های بزرگتر در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

کاربرد پودر کاشت ناخن صورتی :

این پودر ها در حالت خشک معمولا به رنگ صورتی ملایم هستند، اما پس از ترکیب شدن با لیکویید (و پولیش شدن) شفاف میشوند و زمینه ملایمی از رنگ صورتی خواهند داشت. خاصیت پوشانندگی (کاور کردن) ندارند و سطح زیرین را با جزییات نشان میدهند و تنها با داشتن زمینه ملایمی از رنگ صورتی، حالتی طبیعی و شفاف به کاشت میدهند. .معمولا برای کاشتهای ساده استفاده میشود تا نمای طبیعی ناخن حفظ شود خانواده پودر های پینک از نظر تفاوت تناژ صورتی به دسته های وسیعی تقسیم میشوند و با توجه به میزان کم یا زیاد بودن تناژ صورتی، اسامی مختلفی را در هر برند به خود اختصاص میدهند از جمله Light Pink، Dark Pink و ....

درباره محصولات کاشت ناخن پلاتینیوم

محصولات کاشت ناخن پلاتینیوم سال هاست که به بازار ایران وارد شده و جای خود را در سبد خرید ناخن کاران باز کرده است، کیفیت محصولات پلاتینیوم همواره خوب بوده و قیمت گذاری آن نیز مناسب بوده است، محصولات این برند برای کار کار آموزان و ناخن کاران حرفه ای توصیه می گردد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن اکرولیک
رنگ
صورتی
سایز
100 گرم
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود