توضیحات

دیزاین و طراحی ناخن یکی از جذاب ترین روش های زیباسازی و آرایش ناخن ها می باشد. طراحی ناخن انواع بسیار گوناگون و متنوعی دارد. هر کدام از روش های دیزاین و طراحی ناخن به وسیله ابزار و مواد به خصوصی انجام می شود. به طور مثال انواع دیزاین های روی کاشت، دیزاین های زیر کاشت و طراحی های متفاوت که هیچ محدودیتی ندارند. یکی از این روش های دیزاین و طراحی ناخن استفاده از پودر کروم می باشد. این نوع دیزاین اخیرا محبوبیت زیادی در بین بسیاری از خانم ها پیدا کرده. پودر های کروم انواع گوناگون در رنگبندی های متنوع دارند. بعضی از این پودر ها دانه ریز و بعضی دانه درشت هستند. 

کروم ناخن چیست

کروم ناخن پودر هایی هستند که دارای پیگمنت ( رنگدانه ) هایی می باشند که به ناخن ظاهری آیینه ای و براق می دهند. پودر کروم جزو دیزاین های روی کاشت محسوب می شود. اما به این معنا نیست که فقط روی ناخن کاشت شده می توان از کروم استفاده کرد. از پودر کروم می توان بر روی ناخن طبیعی و ناخن کاشت ( کاشت ژل و کاشت پودر ) استفاده کرد. اگر به ناخن هایی با ظاهر براق و آیینه ای علاقه مند هستید می توانید دیزاین کروم را روی ناخن هایتان امتحان کنید.

پودر کروم رزگلد

این پودر سوپر کروم دانه های ریزی دارد و به رنگ رزگلد می باشد. می توانید این پودر کروم را با توجه به سلیقه روی هر رنگی از لاک ژل بزنید و ظاهری جذاب برای ناخن هایتان به ارمغان بیاورید.

لازم به ذکر است هنگام خرید پودر کروم به چسبندگی آن روی نوچی لاک ژل توجه داشته باشید. چرا که در صورت خرید کروم بی کیفیت نه تنها هزینه خود را هدر می دهید، بلکه در طراحی به نتیجه دلخواه نمی رسید.

فروشگاه کاج نیل جهت افزایش آگاهی شما نسبت به پودر کروم و روش اجرای آن بر روی ناخن مطالبی را در قسمت وبلاگ سایت جمع آوری کرده. برای مشاهده صفحه مورد نظر روی لنیک آبی کلیک کنید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
دیزاین کروم ناخن
رنگ
رزگلد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود