پودر کوکتل گلاریس GLARIS 400gr لیمو

توضیحات

کاربرد پودر کوکتل

پودر کوکتل هم از مشتقات کوکتل های توپی می باشد که با توجه به مواد غنی به کار رفته در آن بسیار کاربردی جهت از بین بردن پینه، لکه های پوستی، سم زدایی پوست، لایه برداری و ایجاد لطافت و نرمی در پوست می باشد. لازم به ذکر است که پودر های کوکتل هم مانند کوکتل های عادی و یا نمک های دریایی اسپا در رایحه های مختلفی که هر کدام خاصیت جداگانه ای از راه حس بویایی بر روی عملکرد ذهن و بدن دارند، می باشد.

مواد تشکیل دهنده

پودر کوکتل از مواد طبیعی و معدنی غنی از جمله روغن های نرم کنند پوست، عصاره های انواع گیاهان، نمک دریایی، جوش شیرین، کلرید سدیم، منیزیم و با توجه به رایحه از عصاره همان میوه و یا گیاه در آن وجود دارد.

مزیت استفاده از پودر کوکتل

پودر کوکتل بوی بد پوست را از بین می برد و با لایه برداری و زودن پوست های مرده لطافت بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد. جالب است بدانید که پودر کوکتل مانند خود کوکتل در آب حالت جوشانندگی به وجود می آورد.

خواص رایحه لیمو

همانطور که می دانید رایحه ها تاثیر مستقیم بر سیستم عصبی مغز دارند. استشمام لیمو سبب افزایش طراوت، شادابی و کاهش استرس می شود.

گلاریس بیوتی

پودر کوکتل گلاریس بیوتی با حجم 400 گرم از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه برخوردار می باشد و در رایحه های مختلف تولید می شود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
مانیکور و پدیکور حرفه ای
حجم
400 گرم
رایحه
لیمو
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود