پینه بردار پا میا سکرت MIA SECRET 240ml

توضیحات

کاربرد پینه بردار 

پینه های پا بسیار آزار دهنده هستند و بسیاری از افراد برای از بین بردن آن همیشه در تلاش هستند. معمولا برای پینه های بسیار سخت و نسبتا قدیمی از کلوس ریموور و یا همان پینه بردار قوی استفاده می کنند. کیفیت پینه بردارها بنا میزان قوی بودن متفاوت می باشد. 

روش استفاده از لایه بردار پا میا سکرت

مرحله اول

ابتدا پا ها را در آب نسبتا گرم به مدت 10 دقیقه قرار دهید چرا که قبل از استفاده از هرگونه مواد و یا وسیله ای برای از بین بردن پینه ها باید آن ها را نرم کنید چرا که در غیر این صورت و تلاش برای جدا سازی پوست های خشک از کف پا، امکان آسیب رساندن به آن ناحیه بسیار بالا می باشد. آب گرم سرعت نرم تر شدن پینه ها را چندین برابر می کند. لازم به ذکر است که قبل از شروع مرحله دوم حتما پا ها را خشک کنید.

مرحله دوم

یک لایه نسبتا ضخیم از پینه بردار را روی ناحیه مورد نظر به خوبی پخش کنید و مراقب باشید تا با جایی برخورد نکند و بعد از گذشت 3-5 دقیقه ژل کلوس ریموور را از روی پا پاک کنید.

مرحله سوم

در این مرحله اگر پینه ها بسیار سخت و قدیمی باشند می توانید از سوهان های کف سابی نسبتا نرم (با توجه به میزان ضخامت پینه درجه زبری سوهان کف پا را انتخاب نمایید و در صورت استفاده از سوهان زبر حتما دقت کنید که به لایه های اصلی پوست آسیبی وارد نشود) برای از بین بردن پوست های سفت استفاده نمایید.

مرحله چهارم

می توانید از یک اسکراب برای افزایش لطافت، آبرسانی و طراوت شادابی پوست استفاده نمایید. مقداری از اسکراب را که روی پا بزنید و به خوبی ماساژ دهید و صبر کنید تا کمی جذب شود و در نهایت پاها را به آرامی بشویید چرا که تمامی منافذ پوست باز است و اسکراب ها معمولا حاوی مواد مغذی هستند و در آن مرحله پوست آمادگی جذب تمامی مواد مفید را دارد.

در نهایت هیچ پینه آزار دهنده ای باقی نمانده و به پوست آبرسانی شده و می توانید از لطافت و جوانی پاهای خود لذت ببرید.

درباره کارخانه میاسکرت در آمریکا:

کارخانه میا سکرت بیش از 12 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید و پخش محصولات ناخن در کشور آمریکا آغاز نموده است. امروزه محصولات میا سکرت به بیش از 60 کشور جهان صادر شده و همگی محصولات در کشور آمریکا تولید می گردند. میا سکرت محصولات خود را تحت کنترل کیفیت سازمان FDA آمریکا و سازگار با محیط زیست تولید می نماید. محصولات میا سکرت نسبت به قیمت و کیفیت مناسبی که دارند از ارزش خرید بالایی در ایران برخوردار هستند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
لایه برداری پوست های مرده و زائد کف پا
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
240 میلی لیتر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود