پینه بردار مش بیوتی MASH BEAUTY 500ml

توضیحات

کلوس ریموور کمپانی با قدرت بسیار زیاد در از بین بردن پینه های نقاط قابل تماس در بدن توسط فرمولاسیون انحصاری با تمرکز بر ترکیبات گیاهی پیشنهاد می شود با ایجاد حباب های سنگین در محصول در حذف کردن لایه مرده پوست بسیار تاثیر گذار است. لایه بیرونی پوست شما دارای سلول های مخصوص به نام کراتینوسیت ها است که باعث ایجاد پینه می شود.

مراحل از بین بردن پینه

1- ابتدا ناحیه مورد نظر ( آرنج، زانو، زیر بغل، قوزک پا، پاشنه پا، روی سیکن های دست و ...) بین 15-20 دقیقه در آب گرم بگذارید.

2- ناحیه  را به خوبی خشک کنید.

3- یک لایه از پینه بردار را روی نواحی مورد نظر پخش نمایید.

4- بعد از گذشت 5 دقیقه اقدام به از بین بردن پینه های کنید.

5- اگر پینه ها عمیق بود با استفاده از رنده و در صورت سطحی تر بودن با استفاده از سوهان کف پا اقدام به از بین بردن پینه ها کنید. ( در صورت استفاده از رنده حتما مراقب باشید که به لایه های اصلی پوست آسیبی وارد نکنید.)

6- در انتها می توانید با استفاده از اسکراب و یا انواع آبرسان لطافت را برای پوست خود به ارمغان بیاورید و از نتیجه آن لذت ببرید.

نکته: استفاده از کلوس ریموور اگر برای پینه های سخت باشد و یا به اصطلاح جنبه درمانی داشته باشد بهتر است که هر 2 هفته تکرار شود و با توجه به زخامت پینه مدت طولانی تر هم مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر در مدت زمان کوتاه از کلوس ریموور استفاده کنید به دلیل قوی بودن این ماده، به پوست آسیب جدی وارد می شود.

کلوس ریموور مش بیوتی با حجم 500 میل از کیفیت بسیار بالا مانند سایر محصولات این برند و قیمت مقرون به صرفه، با توجه به حجمی که دارد برخوردار می باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
از بین بردن پینه کف پا
حجم
500 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود