چسب تیپ ژل (ژلیکس) آلین ALIEN

توضیحات

ژل چسب مخصوص کاشت ناخن با تیپ ژل (ژلیکس) یکی از محصولات مورد نیاز در این نوع کاشت می باشد. این محصول یک ژل بی رنگ است که جهت چسباندن تیپ ژل به صدف ناخن استفاده می گردد و به وسیله دستگاه یو وی ال ای دی تک انگشتی خشک می گردد.

یکی از جدید ترین روش های کاشت ناخن کاشت با تیپ های ژل است، تیپ های ژل مانند تیپ های پلاستیکی هستند با این تفاوت که مواد تشکیل دهنده آن ها از ژل کاشت ناخن است، در واقع این تیپ ها همان ژل کاشت ناخن هستند که به صورت فرم های مختلف ساخته شده و آماده کاشت هستند، به همین دلیل می توان گفت یکی از ساده ترین روش های کاشت ناخن کاشت با تیپ ژل است.

برای کاشت ناخن با تیپ های ژل نیاز به پرایمر بدون اسید، ژل چسب تیپ، تیپ ژل و دستگاه ال ای دی تک انگشتی داریم. مراحل کاشت به روش تیپ ژل بسیار آسان است چرا که در این روش به سوهان کشی و فرم دادن ناخن ها نیاز نمی باشد و حتی افرادی که ناخنکار هم نیستند می توانند در چند مرحله ساده کاشت را انجام دهند.

کاشت ناخن با تیپ ژل ( ژلیکس ) چیست ؟

کاشت با تیپ های ژل ( ژلیکس ) امروزه یکی از جدید ترین متد های کاشت ناخن است و نسبت به سایر روش های کاشت آسان تر است و زمان کمتری نیاز دارد تا شما ناخن های کاشت شده زیبا و ظریف داشته باشید. کاشت ژلیکس شباهت  زیادی به ناخن های مصنوعی دارد با این تفاوت که ناخن های مصنوعی قدیمی از جنس پلاستیک بودند و از سر ناخن گذاشته می شدند اما تیپ ژل های جدید از جنس سافت ژل های کاشت ناخن هستند که در قالب های متفاوت فرم گرفته و آماده شده اند و صدف ناخن را به صورت کامل کاور کرده و از ریشه روی ناخن قرار می گیرد و مناسب برای ناخن هایی با صدف صاف هستند. کاشت ناخن ژلیکس دیگر نیاز به پودر، لیکوئید و لمینت ندارد و فقط با یک چسب تیپ ژل شما به راحتی کاشت را انجام می دهید و این نوع کاشت به قدری راحت است که در منزل هم می توان انجام داد و نیاز به آموزش خاص و حرفه ای ندارد. 

در مطلب آموزش و همه چیز درباره کاشت ناخن با تیپ ژل ( ژلیکس ) روش کاشت با ژلیکس و وسایل مورد نیاز آن آموزش داده شده است  برا مشاهده مطلب روی لینک آبی کلیک کنید.
ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

روش خشک شدن
دستگاه یو وی - ال ای دی LED - دستگاه یو وی UV
زمان خشک شدن
حدود 30 ثانیه
مناسب برای
کاشت تیپ ژل (ژلیکس)
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    مدت زمان خشک شدن لاک ژل چقدر هست ؟

    بسته به دستگاه UV LED که استفاده میکنید بین 30 تا 60 ثانیه، اکثر لاک ژل ها تو 30 ثانیه خشک میشن.


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل فلور FLOR لاک ژل فلور FLOR
محبوب
85,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود