توضیحات

بیس کات ناخن رکن اصلی در ژلیش کردن ناخن می باشد و برای یکدست کردن ناخن و ایجاد چسبندگی برای زدن لاک ژل روی ناخن طبیعی استفاده می شود. هنگام خریدن بیس ژل باید به کیفیت آن توجه نمایید چرا که در صورت خرید بیس نامرغوب و بی کیفیت ممکن است بیس ژل در دستگاه به خوبی خشک نشود و یا باعث شود لاک ژل شما ترک خورده یا چروک شود به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که کیفیت برای شما اولویت باشد نه قیمت محصول.

کاربرد بیس ژل هارمونی

بیس ژل هارمونی را می توانید جهت زیرسازی ناخن برای ژلیش و یا لمینیت روی ناخن طبیعی استفاده نمایید. بیس ژل هارمونی علاوه بر صاف و صیقلی کردن ناخن یک لایه چسبنده نیز ایجاد می نماید تا لایه های بعدی با حداکثر قدرت به سطح ناخن چسبیده و مقاورت کار به طرز قابل توجهی بالا برود. توصیه میشود جهت لمینیت ناخن با لمینیت هارمونی حتما از بیس ژل هارمونی استفاده نمایید.

درباره کارخانه هارمونی

کارخانه محصولات کاشت و طراحی ناخن هارمونی در سال 2009 توسط دنی هیل در آمریکا تاسیس شد. این برند طی سالیان گذشته موفق به دریافت بیش از 60 جایزه در ایالات متحده آمریکا و سایر کشور های دنیا شده است و به قدرت می توان گفت یکی از بهترین برند های محصولات کاشت ناخن در جهان می باشد. کیفیت بالای محصولات هارمونی همواره باعث بالا رفتن دوام و کیفیت کار هنرمندان ناخن و حصول بالاترین میزان رضایت مشتریان آن ها شده است به همین دلیل ناخن کارانی که از محصولات این برند استفاده می کنند علاقه شدیدی به محصولات هارمونی دارند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
ژلیش ناخن - لمینیت ناخن
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    مدت زمان خشک شدن لاک ژل چقدر هست ؟

    بسته به دستگاه UV LED که استفاده میکنید بین 30 تا 60 ثانیه، اکثر لاک ژل ها تو 30 ثانیه خشک میشن.


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود