کوتیکول اویل اسپلندید SPLENDID

توضیحات

همان طور که می دانید زیبایی ناخن در بین خانم ها دارای اهمیت بسیاری می باشد و اکثر خانم ها توجه ویژه ای به این موضوع دارند. در اطراف ناخن پوست های حساسی وجود دارد که به آن کوتیکول می گویند. رسیدگی به کوتیکول ها در ظاهر ناخن های شما تاثیر فراوانی دارد و باعث می شود که ناخن های شما جلوه ای زیبا داشته باشند. اگر کوتیکول های شما آسیب ببینند و خشک شوند ظاهر زشتی به دستان شما می دهند. شما می توانید برای رسیدگی و همچنین مرطوب کردن کوتیکول های خود از روغن کوتیکول ( کوتیکول اویل ) استفاده کنید.

روغن کوتیکول ناخن ( کوتیکول اویل ) چیست؟

روغن کوتیکول ناخن یا همان کوتیکول اویل یک مرطوب کننده برای پوست های اطراف ناخن ( کوتیکول ) می باشد. ترکیبات کوتیکول اویل اغلب گیاهی بوده و از مواد طبیعی می باشد که برای کوتیکول ها بسیار مفید است. کوتیکول اویل های ناخن اغلب از موادی روغن ها و عصاره های گیاهی، انواع ویتامین های مفید برای کوتیکول ناخن و اسید سیتریک می باشد. شما میتوانید برای مراقبت از کوتیکول های خود از روغن کوتیکول ناخن استفاده کنید. استفاده از کوتیکول اویل بسیار راحت و آسان می باشد، تنها کافیست مقداری از روغن کوتیکول را بر روی کوتیکول های خود زده و به مدت چند دقیقه ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوستتان شود.

کوتیکول اویل ناخن اسپلندید SPLENDID

کوتیکول اویل ناخن اسپلندید SPLENDID با حجم 11 میل دارای 4 رایحه متفاوت می باشد که مناسب مراقبت از کوتیکول ها می باشد. روغن کوتیکول اسپلندید SPLENDID دارای کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه می باشد که مناسب استفاده در سالن ها و منازل می باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
دارای براش
مناسب برای
محافظت از پوست های اطراف ناخن
حجم
11 میل

مراجع خاص

بارکد EAN-13
1111111130308
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود