روغن تقویت ناخن و کوتیکول قلمی کلاریسا CLARISSA LOVE AROMA PEN

توضیحات

روغن تقویت کننده ناخن و پوست دور ناخن کلاریسا: زیبایی کامل از ناخن تا اطراف

تقویت و حفظ ناخن‌های شما

روغن تقویت کننده ناخن و پوست دور ناخن کلاریسا با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، نه تنها به تقویت و سلامت ناخن‌های شما کمک می‌کند، بلکه اطراف ناخن را نیز تغذیه می‌کند. ناخن‌های شکسته و ضعیف دیگر نگرانی نخواهند بود، زیرا این روغن باعث افزایش قدرت و مقاومت ناخن‌ها می‌شود.

نرمی و تغذیه پوست دور ناخن

پوست دور ناخن نیز به اندازه ناخن‌ها نیاز به تغذیه و مراقبت دارد. این روغن حاوی عناصر مغذی و ویتامین‌هایی است که به پوست دور ناخن کمک می‌کند نرم و مرطوب باقی بماند. با استفاده منظم، از ایجاد پوست خشک و ترک‌خورده جلوگیری کنید.

جلوه‌ی درخشان و زیبایی به ناخن‌ها

آیا به دنبال ناخن‌هایی با جلوه‌ی درخشان و زیبا هستید؟ این روغن تقویت کننده ناخن و پوست دور ناخن باعث ایجاد لایه‌ای محافظتی روی ناخن‌ها می‌شود که به آن‌ها جلوه‌ی درخشانی می‌بخشد. با این روغن، از زیبایی کامل اطراف ناخن‌های خود لذت ببرید.

روغن دور ناخن یا کوتیکول اویل (Cuticle Oil) یک محصول زیبایی است که به طور عمده برای مراقبت از ناخن‌ها و پوست حول ناخن‌ها استفاده می‌شود. این روغن به عنوان یک پوشش حفاظتی بر روی ناخن‌ها و پوست اطراف آنها عمل می‌کند و به بهبود ظاهر و سلامتی ناخن‌ها کمک می‌کند.

ترکیبات اصلی کوتیکول اویل ممکن است از روغن‌های طبیعی مانند روغن‌های آرگان، روغن‌های نارگیل، روغن‌های زیتون و یا ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها تشکیل شود. این روغن‌ها و ترکیبات اضافی به ناخن‌ها و پوست اطراف آنها مرطوب‌سازی و تقویت می‌کنند.

استفاده از کوتیکول اویل می‌تواند به موارد زیر کمک کند:

1. حفظ رطوبت ناخن‌ها: کوتیکول اویل باعث ترمیم و نرمی ناخن‌ها می‌شود و از خشکی و شکستگی‌های ناخن‌ها جلوگیری می‌کند.

2. نرم‌تر شدن پوست اطراف ناخن‌ها: استفاده مرتب از کوتیکول اویل می‌تواند باعث نرم شدن پوست اطراف ناخن‌ها شود و از تشکیل جلویی پوست جلوگیری کند.

3. تقویت ناخن‌ها: اجزای موجود در کوتیکول اویل ممکن است به تقویت ناخن‌ها کمک کنند و آنها را مقاوم‌تر نسبت به شکستگی‌ها کنند.

4. بهبود ظاهر: استفاده از کوتیکول اویل می‌تواند به نرمی و براقیت ناخن‌ها کمک کند و ظاهر جذاب‌تری به آنها ببخشد.

معمولاً کوتیکول اویل با فرمولاسیون‌های مختلف در بازار موجود است. برای استفاده از این محصول، معمولاً یک قطره یا دو قطره از این روغن را روی هر ناخن اعمال کرده و به آرامی آن را به سمت پوست اطراف ناخن‌ها ماساژ دهید تا روغن به خوبی جذب شود. از کوتیکول اویل بهتر است پس از شستشوی دست‌ها یا بعد از انجام مانیکور استفاده کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
مانیکور و پدیکور
ساخت کشور
ایتالیا
حجم
12 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود