کیت اسپا آرتستیک ARTISTIC رایحه اسطوخودوس

توضیحات

کاربرد کیت اسپا آرتستیک با رایحه پرتقال

همانطور که می دانید پوست نواحی از جمله کف پا (مخصوصا پاشنه پا)  و دست بسیار حساس می باشد و معمولا هر قسمت از پوست به دلایلی از جمله نرسیدن اکسیژن به لایه های پوست، نرمی و لطافت خود را از دست داده و سلول های مرده پوست های ضخیم و زبر که حس ناخوشاینی را به فرد القا می کند را جایگزین آن ها می کند. کیت اسپا آرتستیک یک محصول بسیار کاربردی و کامل می باشد. هر کیت شامل 4 عدد ساشه است که هر کدام کارایی مختلفی دارد و در ادامه به کاربرد هر یک از آن ها اشاره خواهیم کرد اما نکته بسیار جالب و مهم این محصول در کامل بودن آن می باشد چرا که شما تمامی لوازمی که برای یک اسپا حرفه ای و کامل نیاز دارید در این پک مشاهده می کنید و در 4 مرحله به وسیله 4 ساشه موجود در کیت اسپا می توانید اسپا دست و پا را به صورت بسیار حرفه ای انجام دهید. کیت اسپا آرتستیک شامل:

نمک اسپا (SOAK)

در مرحله اول می بایست که نمک آرتستیک با حجم 28 گرم را در آب گرم حل کنید سپس پا ها در آب قرار داده و بعد از گذشت حدود 5-2 دقیقه پا ها را به خوبی ماساژ دهید تا روند نرم شدن سلول های مرده و ضخیم سریع تر پیش برود و سرعت جریان خون افزایش پیدا کند که شادابی پوست آن نواحی را به همراه دارد.

ماسک (MASK)

در مرحله اول ابتدا کمی به نرم شدن پوست های ضخیم کمک کردیم اما در این مرحله قصد داریم که سموم را از بدن خارج کنیم که این کار به وسیله ماسک آرتستیک که از خاک طبیعی رس ساخته شده است، امکان پذیرمی باشد. ماسک آرتستیک تمامی سموم مضر را از بدن به وسیله پا بیرون می کشد و کسالت و بی حالی را از بین می برد و پوست را برای استفاده از اسکراب آماده می کند.

اسکراب (SCRUB)

کافیست اسکراب را بعد از اینکه ماسک روی پوست نواحی دست و یا پا ماند و خشک شد، بزنید و شروع به ماساژ دادن کنید چرا که در این مرحله پوست های خشک و ضخیم کاملا آمادگی جدا شدن را دارند و بعد به راحتی جدا می شوند.

کره (BUTTER)

در مرحله نهایی باید از کره استفاده نمایید چرا که منافذ پوست باز هستند و کره 20 گرمی آرتستیک تمامی مواد مورد نیاز جهت تغذیه پوست را دارد و در آن زمان پوست مواد مغذی را به خوبی جذب می کند. کره را به خوبی روی نواحی مربوطه ماساژ دهید که هم کره به خوبی جذب شود و هم خون به راحتی جریان پیدا کند و لطافت، جوانی و شادابی پوست دست و پا را برای شما به ارمغان بیاورد.

خواص رایحه اسطوخودوس

کیت اسپا آرتستیک 4 رایحه متفاوت دارد که این تفاوت در اصل کاربردی که این محصول دارد، نمی باشد اما این رایحه ها هر کدام می تواند تاثیرات مختلفی از راه بویایی روی شما داشته باشد. رایحه اسطوخودوس و مریم گلی سبب ریلکسی پوست و آرامش را به همراه دارد.

مزیت کیت اسپا آرتستیک

این محصول یک مزیت بسیار بزرگ نسبت به سایر لوازم اسپا دارد آن هم در تک نفره بودن آن می باشد چرا که برای هر فرد باید یک بسته جدگانه استفاده شود.

درباره کارخانه آرتستیک

آرتیستیک نامی آشنا در صنعت ناخن و اسپا است که با تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب از برند های محبوب محصولات ناخن محسوب می شود. کمپانی محصولات ناخن آرتیستیک واقع در کشور آمریکا همواره به نوآوری و کیفیت بالای محصولات تولیدی معروف بوده است. اکر به دنبال محصولاتی با کیفیت و در عین حال قیمت نسبتا مناسب هستید آرتیستیک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
یک اسپا حرفه ای و بهداشتی
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
محتویات بسته
1 عدد نمک، اسکراب و کره
رایحه
اسطوخودوس
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل ترونی TORUNI لاک ژل ترونی TORUNI
محبوب
58,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود