قالب کاشت ناخن ام ایکس MX شیشه ای 100 عددی

توضیحات

کاشت ناخن روش های متعددی نظیر کاشت ژل و کاشت اکریلیک دارد، به طوری که مواد کاشت روی ناخن طبیعی قرار داده می شود اما گر به ناخن های فانتزی و بلند علاقه مند هستید برای افزایش قد ناخن های خود می توانید از وسایلی مانند قالب کاشت ناخن استفاده کنید. قالب های ناخن انواع گوناگونی نظیر شیشه ای و پلاستیکی دارند که باید با توجه به استفاه قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید برای کاشت ناخن با استفاده از قالب کاشت ناخن باید مراحل مانیکور را به خوبی انجام داده باشید و سطح ناخن های شما از هرگونه چربی و آلودگی پاک شده باشد. باید حین استفاده از قالب کاشت ناخن مواد را به اندازه درست روی قالب قرار دهید ( نه خیلی کم و نه خیلی زیاد ) و همچنین توجه داشته باشید که مقدار مشخص از مواد را روی قالب کاشت ناخن قرار دهید تا ناخن های شما ضخامت یکسانی داشته باشید.

شکل و فرم ناخن با توجه به سلیقه شما خواهد بود، اگر به ناخن های بلند و نوک تیز علاقه مند هستید استفاده از قالب کاشت ناخن برای شما مناسب می باشد.

قالب کاشت ناخن ام ایکس MX شیشه ای 100 عددی 

این محصول حاوی 100 عدد قالب کاشت ناخن در 10 سایز مختلف می باشد که میتوانید با توجه به سلیقه خود از آن استفاده کنید. قالب کاشت ناخن MX از جنس پلاستیک می باشد و بی رنگ است که کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه ای دارد و مناسب استفاده افراد مبتدی و حرفه ای در سالن و منازل می باشد.

آموزش کاشت قالب ناخن

شما می توانید برای مطالعه مطالب مرتبط با مراحل کاشت ناخن با قالب روی لینک مرتبط کلیک کرده تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید یا به قسمت وبلاگ سایت کاج نیل مراجه کنید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن با قالب
رنگ
کلیر
تعداد در بسته بندی
100 عدد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود