Sort by:
  • طرح ناخن پاییزی
    طرح ناخن پاییزی
    6119 بازدید

    با فرا رسیدن فصل پاییز علاقه مندان به طراحی ناخن، ظاهر ناخن های خود را با رنگ های پاییزی همراه می کنند و با استفاده از رنگ ها و اشکال پاییزی جلوه ای زیبا از پاییز را روی ناخن های خود ایجاد میکنند. رنگ های پاییزی بسیار نامحدود و پر از تضاد می باشند که با ترکیب کردن آن ها با یک دیگر می توان طراحی های متفاوت و منحصر به فردی برای ناخن ها ایجاد کرد. با مطالعه این پست انواع طراحی های ناخن پاییزی را مشاهده و استایل ناخن پاییزی خود را انتخاب نمایید.

    ادامه مطلب
  • آموزش انواع دیزاین ناخن
    آموزش انواع دیزاین ناخن
    2581 بازدید
    1 دیدگاه
    ★★★★★ (5.0)

    امروزه طراحی و دیزاین ناخن طرفداران زیادی پیدا کرده و محبوبیت زیادی در بین خانم ها دارد، این موضوع سبب می شود که اکثر ناخنکاران به دنبال روش ها و تکنیک های متفاوتی برای دیزاین و طراحی ناخن ها هستند. طراحی ناخن لوازم و ابزار های متعددی دارد که به شما کمک می کند طرح مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و آن را اجرا کنید. شما می توانید با مطالعه این پست با انواع دیزاین ناخن نظیر پودر کروم، گل خشک، داستر، نوار دیزاین منعطف، نگین، پولک، فویل و... به طور کامل آشنایی پیدا کنید و آن ها را بیاموزید.

    ادامه مطلب
  • طراحی ناخن آبرنگی
    طراحی ناخن آبرنگی
    8819 بازدید

    امروزه روش های مختلفی برای طراحی ناخن ها وجود دارد که هر کسی بنا به سلیقه خود و همچنین گذشت زمان و پیشرفت در کار خود، طراحی های زیبا و منحصر به فردی خلق می کند و باعث گسترش طرح های متفاوت و علاقه مندی عموم مردم به آن طراحی ها می شود. یکی از این طراحی های منحصر به فرد، طراحی ناخن با آبرنگ می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این پست روش صحیح طراحی ناخن با آبرنگ را آموزش داده ایم، آن را مطالعه کرده و روی ناخن های خود امتحان کنید تا ناخن هایی زیبا با طراحی متفاوت و منحصر به فرد داشته...

    ادامه مطلب
  • طراحی ناخن با روزنامه
    طراحی ناخن با روزنامه
    1146 بازدید

    امروزه طراحی ناخن روش ها و تکنیک های متفاوتی دارد. طراحی و دیزاین ناخن در مدل های مختلفی انجام می شود که هرکسی با توجه به سلیقه و رنگ پوست دیزاین مد نظر خود را انتخاب می کند. یکی از این روش ها طراحی ناخن با روزنامه می باشد. هنگامی که قصد طراحی ناخن با روزنامه را دارید، لازم است به نکاتی توجه نمایید تا طرح ناخن زیبایی داشته باشید. در ادامه مراحل و روش انجام طراحی ناخن به وسیله روزنامه را به طور کامل توضیح داده ایم، شما می توانید با مطالعه این پست روش صحیح طراحی ناخن با روزنامه را بیاموزید.

    ادامه مطلب
  • انواع طراحی فرنچ ناخن - 24 طرح برتر 2021
    انواع طراحی فرنچ ناخن - 24 طرح برتر 2021
    17752 بازدید

    طرح ناخن های فرنچ برای اولین بار از فرانسه وارد دنیای مد و ناخن شده اند که ایده اصلی مانیکور فرانسوی رنگ آمیزی نوک ناخن به رنگی است که با رنگ اصلی مکمل است و یا با آن تضاد دارد. ترکیب انواع مختلف فرنچ، ناخن ها را همانند انواع تکنیک های طراحی ناخن برجسته و زیبا می کند. لاک های شیک مانند ژل و ناخن های کرومی در مانیکور فرانسوی گنجانده شده اند که با تزئینات تازه بر روی مانیکور فرانسوی مانند زرق و برق همراه شده است.

    ادامه مطلب
  • ریموو کاشت اکریلیک
    ریموو کاشت اکریلیک
    1849 بازدید

    کاشت پودر(اکریلیک) به بلند تر شدن ناخن ها و همچنین زیبا تر شدن آن ها کمک شایانی می کند، با این وجود بعد از گذشت مدتی اگر تصمیم به ترمیم کردن ناخن های خود نداشته باشید و بخواهید ناخن های کاشت شده خود را بردارید، ریموو ناخن کاشت شده کاری دردناک و آزار دهنده خواهد بود و لازم است که شما روش ریموو ناخن های کاشت شده را به طرز صحیح بیاموزید. ما در این مطلب نحوه ریموو کاشت پودر را آموزش داده ایم، آن را مطالعه فرمایید تا در زمان ریموو ناخن خای خود دچار مشکل نشوید.

    ادامه مطلب
  • آموزش نحوه تیپ گذاری ناخن طبیعی
    آموزش نحوه تیپ گذاری ناخن طبیعی
    2437 بازدید

    یکی از ساده ترین روش های کاشت ناخن، استفاده از تیپ است و لازم است شما در این کاشت نحوه چگونگی قرار دادن تیپ روی ناخن را بیاموزیددر غیر این صورت ممکن است که کاشت شما بر اثر کوچک ترین ضربه از روی ناخن جدا خواهد شد. مطالب زیر را به دقت مطالعه فرمایید تا نحوه صحیح گذاشتن تیپ روی ناخن طبیعی را بیاموزید.

    ادامه مطلب
  • مانیکور ناخن قبل از کاشت
    مانیکور ناخن قبل از کاشت
    1761 بازدید

    مانیکور ناخن و آماده سازی ناخن ها از مهم ترین مراحل کاشت ناخن با استفاده از تیپ می باشد، اگر ناخن ها به درستی مانیکور نشده باشند تیپ ها به درستی روی ناخن قرار نخواهند گرفت و از روی ناخن بلند خواهد شد. برای انجام صحیح آماده سازی ناخن و استفاده از تیپ مراحل زیر را به دقت مطالعه نمایید تا در نهایت کاشتی صحیح بی نقص داشته باشید.

    ادامه مطلب
  • آماده سازی تیپ برای کاشت ناخن پودر (اکریلیک)
    آماده سازی تیپ برای کاشت ناخن پودر (اکریلیک)
    1539 بازدید

    قبل از هر چیزی لازم به ذکر است که میز و یا محل کار شما در موقع آماده سازی تیپ دارای سطح صاف باشد و همچنین با حوله و یا روکش یکبار مصرف پوشانده شده باشد. چرا که چسب مورد استفاده برای چسباندن تیپ ناخن در صورت ریختن روی میز باعث خراب شدن میز می گردد.

    ادامه مطلب
  • كاشت ناخن گريم
    كاشت ناخن گريم
    6136 بازدید

    کاشت گریم از جمله جدیدترین کاشت ها محسوب میشود که هم با ژل و هم با پودر انجام میشود و شیوه رایج ان در ایران بصورت پودر میباشد در این کاشت میتوان عیوب ناخن از جمله زردی،کبودی،قرمزی،کوچک بودن و نافرم بودن صدف و همچنین بدون صدف بودن ناخن را برطرف میکند کاشت گریم راهم میتوان با تیپ وهم با فرمر انجام داد

    ادامه مطلب
  • درمان قارچ ناخن
    درمان قارچ ناخن
    80049 بازدید

    علائم اولیه عفونت قارچی ناخن شامل لکه های سیاه کوچک روی ناخن، زرد شدن ناخن و یا تغییر شکل ناخن است.

    ادامه مطلب
  • کاشت ژل
    کاشت ژل
    18392 بازدید

    کاشت ژل یک روش فوق العاده برای افرادی می باشد که به کاشت طبیعی ناخن علاقه دارند.

    ادامه مطلب
|<1234567891011 .... >|
Showing 25 to 36 of 148 (13 Pages)

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود