Sort by:
  • لاک ژل تک مرحله ای چیست
    لاک ژل تک مرحله ای چیست
    19222 بازدید
    3 دیدگاه‌ها
    ★★★★★ (5.0)

    لاک ژل (ژلیش) از جدیدترین لوازم طراحی می باشد. لاک ژل تک مرحله ای را می توان روی ناخن طبیعی و کاشت شده انجام داد فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که در ژلیش ناخن های طبیعی حتما باید ناخن ها سالم بوده و سطح صافی داشته باشند. لاک ژل لایه ای ضخیم و مقاوم روی سطح ناخن ایجاد می نماید و علاوه بر زیبایی بخشیدن به ناخن باعث می شود ناخن شکسته نشود بدون آن که آسیبی به صدف و کراتین ناخن بزند.

    ادامه مطلب
  • آموزش لاک ژل چشم گربه ای
    آموزش لاک ژل چشم گربه ای
    49532 بازدید
    1 دیدگاه
    ★★★★★ (5.0)

    مطمئنا تا به حال طرح های چشم گربه ای ناخن را مشاهده نموده اید. شاید برایتان سوال باشد که طرح های چشم گربه ای به چه وسیله ای و چگونه ایجاد می شوند. لاک ژل های چشم گربه ای همان لاک ژل های عادی هستند با این تفاوت که در آن ها پودر آهن با رنگی متفاوت از رنگ لاک به کار برده شده است. پودر آهن موجود در لاک به وسیله ابزاری به نام مگنت متراکم شده و بسته به نوع مگنت مورد استفاده طرح های متفاوت و زیبایی ایجاد می نماید. در زیر نمونه ای از این طرح ها را مشاهده می نمایید.

    ادامه مطلب
  • آموزش فرنچ ناخن
    آموزش فرنچ ناخن
    5961 بازدید

    اگر می خواهید ناخن های دست و پای شما ظاهری شیک و کلاسیک داشته باشد می توانید آنها را فرنچ نمایید که نوعی مانیکور فرانسوی است.این سبک از مانیکور را می توانید در منزل به راحتی برای خود یا دیگران انجام دهید و به ناخن های خود زیبایی بخشید بدون آن که هزینه ی زیادی داشته باشد.

    ادامه مطلب
  • ضد قارچ ناخن چیست؟
    ضد قارچ ناخن چیست؟
    27588 بازدید

    ضد قارچ که با نام دهیدراتور  (DEHYDRATOR) هم شناخته می شود محلولی است دارای ترکیبات باکتریایی و در کاشت ناخن برای از بین بردن چربی، آلودگی و رطوبت اضافی از سطح ناخن استفاده می شود تا زمینه ی لازم برای گذاشتن لایه های بعدی کاشت را فراهم کند. (برای خواندن مطلب درمان قارچ ناخن بر روی لینک آبی کلیک نمایید). در صورتی که در انواع کاشت ناخن نظیر کاشت ژل و کاشت پودر (اکریلیک)  از ضد قارچ استفاده نگردد علاوه بر عوارضی مانند قارچ ناخن ممکن است به دلیل وجود چربی روی سطح ناخن لایه بعدی درست نچسبیده و بعد...

    ادامه مطلب
  • آموزش کاشت ناخن با پلی ژل
    آموزش کاشت ناخن با پلی ژل
    62835 بازدید

    پلی ژل از تکنیک های جدید کاشت ناخن است که سختی و استحکام کاشت با پودر اکریلیک و کاشت ژل را دارد ولی انعطاف پذیرتر و سبک تر از آن ها است. کاشت با پلی ژل، ناخن هایی طبیعی با ماندگاری طولانی ایجاد می کند و مدت زمان کاشت با آن محدود تر است. همچنین به دلیل استفاده نکردن از محلول لیکوئید، بدون بو بوده و آسیب های ریوی کاشت پودر را ندارد. پلی ژل روی ناخن طبیعی با فرمر، قالب و تیپ قابل اجرا است و باید از قلم مخصوص پلی ژل استفاده شود که دارای موهای پلاستیکی می باشد و مانع از چسبیدن ژل به قلم می شود.

    ادامه مطلب
  • معرفی انواع سر سوهان برقی ناخن برای مانیکور و پدیکور
    معرفی انواع سر سوهان برقی ناخن برای مانیکور و پدیکور
    129968 بازدید
    2 دیدگاه‌ها
    ★★★★★ (5.0)

    با توجه به این که امروزه کاشت ناخن در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است، آشنایی با لوازم آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. سوهان برقی از جمله لوازم مهم برای کاشت ناخن، دارای سر سوهان های مختلفی است که هر کدام از آن ها کاربرد خاصی دارند. در این مطلب ما قصد داریم جنس، شکل و کاربرد انواع سر سوهان را توضیح دهیم.

    ادامه مطلب
  • آموزش طراحی ناخن با پولک
    آموزش طراحی ناخن با پولک
    5752 بازدید

    یکی از بهترین دیزاین ها برای  زیبایی بیشتر دست، استفاده از پولک روی ناخن ها می باشد که رنگ ها و طرح های متنوعی دارد و با ایجاد لایه ای با دوام، به دست ها جلوه ای ویژه می بخشد.

    ادامه مطلب
  • طراحی ناخن با گل خشک
    طراحی ناخن با گل خشک
    4220 بازدید

    تقریبا در همان مدت زمان لازم برای کاشت ناخن، می توانید یک دیزاین کامل و زیبا از گل خشک را روی ناخن های خود ایجاد نمایید. دیزاین گل خشک ناخن روی کاشت با پودر، کاشت با ژل و حتی روی ناخن های طبیعی گذاشته می شود.

    ادامه مطلب
  • انواع لاک ژل
    انواع لاک ژل
    11233 بازدید

    لاک ژل که با نام ژلیش هم شناخته می شود، در واقع همان لاک معمولی می باشد که با اضافه شدن ژل اکریلیک به آن، با دوام تر شده و با ایجاد ضخامت نسبی روی سطح ناخن مانع از شکسته شدن ناخن ها می شود. لاک ژل نسبت به لاک معمولی براق تر است و برای خشک شدن حتما باید داخل دستگاه UV یا LED قرار بگیرد. همچنین ریموو و پاک کردن لاک ژل با استون امکانپذیر نیست و نیاز به مراحل خاصی دارد. (با کلیک روی لینک آبی روش پاک کردن لاک ژلیش را بخوانید).

    ادامه مطلب
  • آموزش کاشت ناخن آکواریوم
    آموزش کاشت ناخن آکواریوم
    1851 بازدید

    کاشت آکواریوم کاشتی فانتزی است که اصلا ترمیم ندارد و فقط می توان به مدت محدود روی ناخن باشد. تیپ مناسب برای کاشت آکواریوم، ضخیم می باشد به همین علت جالب نیست که این مدل کاشت روی هر ده ناخن انجام شود و بهتر است که تنها روی یک ناخن جهت زیبایی دست ها، انجام داده شود.

    ادامه مطلب
  • استمپینگ ژل چیست؟ کاربرد و روش طراحی با استمپینگ ژل
    استمپینگ ژل چیست؟ کاربرد و روش طراحی با استمپینگ ژل
    5019 بازدید

    در این مطلب محصول جدیدی را به شما معرفی کرده ایم که نه تنها تمام مشکلات طراحی با مهر ناخن را از بین برده است بلکه به ناخنکاران مبتدی هم این امکان را داده تا بتوانند به راحتی و بدون نیاز به مهارت و سرعت عمل، با شابلون و مهر هر طرحی را روی ناخن ایجاد نمایند.

    ادامه مطلب
  • کاشت ناخن فیبر چیست؟ آموزش کاشت ناخن فیبر
    کاشت ناخن فیبر چیست؟ آموزش کاشت ناخن فیبر
    13695 بازدید

    در اواسط تا اواخر دهه 1980، کاشت با فیبر گیاهی که با نام فایبرگلاس هم شناخته شده است، از تکنیک های کاشت ناخن به شمار می آمد تا اینکه کاشت اکریلیک با تیپ به سرعت جای آن را گرفت و محبوبیت خاصی بین خانم ها پیدا کرد.بعد از آن در دهه 2000 مجددا کاشت ناخن فایبرگلاس مورد توجه و استقبال خانم ها قرار گرفت و امروزه می توانید شاهد این باشید که بسیاری از افراد تمایل دارند که کاشت خود را با فیبر گیاهی انجام دهند.

    ادامه مطلب
|< .... 23456789101112 .... >|
Showing 73 to 84 of 148 (13 Pages)

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود