Latest posts

 
Sort by:
  • طراحی با بلومینگ ژل
    طراحی با بلومینگ ژل
    17685 بازدید

    بلومینگ ژل محصولی است ژله ای با میزان غلظت پایین که برای طراحی ناخن به شیوه خیس در خیس استفاده می شود. رقیق تر از تاپ کات ژل می باشد به همین دلیل قابلیت پخش کردن رنگ ژل های رنگی را در خود دارد و مناسب برای طراحی آبرنگی، ماربل یا سنگ مرمر،گل و طرح های مختلف دیگری است. ژل بلومینگ بی رنگ است به همین دلیل می توان به راحتی هر رنگ لاکی که مورد دلخواهتان می باشد را به عنوان لاک پایه بزنید و بعد از اتمام طراحی باید داخل دستگاه UV-LED قرار بگیرد تا خشک شود.

    ادامه مطلب
  • هارد ژل ناخن چیست و چه تفاوتی با سایر ژل ها دارد؟
    هارد ژل ناخن چیست و چه تفاوتی با سایر ژل ها دارد؟
    8655 بازدید
    1 دیدگاه
    ★★★★★ (5.0)

    هارد ژل (Hard Gel) یا همان جم ژل ناخن یکی از انواع ژل های اصلی برای کاشت ناخن است با این تفاوت که همان طور که از نامش پیداست دارای ساختار مولکولی قویتری بوده که به راحتی شکسته نمی شود و دوام بالاتری نسبت به سایر ژل ها دارد.

    ادامه مطلب
  • طراحی ناخن با ژل تری دی
    طراحی ناخن با ژل تری دی
    5590 بازدید

    ژل های تری دی مخصوص طراحی برجسته و سه بعدی روی ناخن می باشد که در رنگبندی متنوعی تولید شده است و این امکان را برای ناخنکاران عزیز فراهم کرده که بدون محدودیت هر طرحی را روی ناخن ایجاد نمایند. از ژل 3D می توان برای طراحی روی کاشت با پودر، کاشت ژل، ژلیش و یا ناخن طبیعی استفاده نمود. این ژل ها برای خشک شدن باید بعد از اتمام کار، داخل دستگاه UV-LED قرار داده شوند.

    ادامه مطلب
  • آموزش طراحی ناخن با ژل آدامسی
    آموزش طراحی ناخن با ژل آدامسی
    6605 بازدید

    ژل آدامسی کاشت ناخن محصولی است که برای طراحی برجسته و گلسازی روی ناخن مورد استفاده قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد که بدون محدودیت خلاقیت بیشتری به کار ببرید و طراحی ناخن منحصر به فردی را ایجاد نمایید. ژل آدامسی که با نام گام ژل نیز شناخته شده است، در میزان غلظت با دیگر ژل ها فرق دارد و به اندازه ای غلیظ می باشد که شبیه به آدامس است و در واقع طرحی 4 بعدی روی ناخن ایجاد می نماید.

    ادامه مطلب
  • روش استفاده از لیکوئید پلی ژل
    روش استفاده از لیکوئید پلی ژل
    91110 بازدید
    2 دیدگاه‌ها
    ★★★★★ (5.0)

    لیکوئید پلی ژل نوعی حلال ژل می باشد که می توان به جای کلینزر در کاشت با پلی ژل از آن استفاده نمود و به شما کمک می کند تا ژل را روی ناخن پخش کنید و فرم مورد نظر را ایجاد نمایید. مخصوص کار با پلی ژل می باشد و در جا به جا کردن و شکل دهی پلی ژل روی سطح ناخن بسیار موثر است. همچنین مانند لیکوئید کاشت پودر دارای بوی زیاد و تند نیست و به صدف ناخن آسیبی نمی رساند به همین دلیل با خیال آسوده و سریع و آسان می توانید کاشت پلی ژل با لیکوئید را انجام دهید.

    ادامه مطلب
  • ایربراش ناخن چیست؟
    ایربراش ناخن چیست؟
    15843 بازدید

    ایربراش یکی از جدیدترین دستگاه ها در طراحی ناخن می باشد که با آن رنگ را روی سطح ناخن که اصولا نوک ناخن می باشد، اسپری می کنند. این یک روش مناسب برای گسترش خلاقیت هنری و اضافه کردن طرح های خاص به خدمات ناخن است و حتی برای افرادی هم که از مهارت بالایی در زمینه طراحی ناخن برخوردار نمی باشند، مناسب است زیرا کار کردن و طراحی با دستگاه ایربراش ناخن، سریع و آسان می باشد.

    ادامه مطلب
  • آموزش پارافین تراپی صورت در منزل بدون دستگاه
    آموزش پارافین تراپی صورت در منزل بدون دستگاه
    26437 بازدید
    1 دیدگاه
    ★★★★★ (5.0)

    پارافین نوعی موم نرم است که برای مانیکور، پدیکور و معالجه صورت استفاده می شود. این ماده با ایجاد یک لایه روغنی نازک و غیر قابل مشاهده بر روی سطح پوست، از تبخیر آب پوست جلوگیری می کند و آن را کاملاً خشک و مستعد پوسته پوسته شدن می کند. این بدان معنی است که بعد از پارافین تراپی پوست مانند گذشته نرم خواهد شد.

    ادامه مطلب
  • کف سابی پا-کفسابی پا در منزل
    کف سابی پا-کفسابی پا در منزل
    62770 بازدید
    1 دیدگاه
    ★★★★★ (5.0)

    پینه ناحیه‌ای از پوست سخت و ضخیم است که می‌تواند در سراسر کف پا، روی پاشنه پا، یا در قسمت بیرونی انگشت شست پا ایجاد شود. پینه در اثر فشار یا اصطکاک مکرر در ناحیه ای از پوست ایجاد می شود. فشار باعث آسیب به پوست و تشکیل یک سطح سخت و ضخیم می شود. پینه ممکن است در مواقعی دردناک باشند. برخی از پینه ها ممکن است در ابتدا دردناک نباشند، اما با ضخیم شدن آنها به مرور زمان دردناک می شوند. نواحی برجسته پوست به خصوص پینه می تواند حساس به لمس یا فشار باشد. پینه ها نسبت به پوست معمولی اطراف پا  حساسیت کمتری...

    ادامه مطلب
  • سوهان پا چیست؟
    سوهان پا چیست؟
    5504 بازدید

    رسیدگی به پوست پا و تقویت آن هم مانند رسیدگی به پوست صورت از اهمیت خاصی برخوردار است اما عموما از آن غافل می شویم. پاها به خصوص در تابستان به مراقبت بیشتری احتیاج دارند زیرا بیشتر در معرض گرد و غبار قرار می گیرند. همچنین پا تمیز حاکی از بهداشت شخصی شما است. پاهای پینه دار، پاشنه خشک و ترک خورده جذاب نیستند و به شدت در معرض جمع آوری خاک، گرد و غبار است که همین امر باعث بدتر شدن اوضاع پینه پا می شود.

    ادامه مطلب
  • مواد لازم برای پارافین تراپی
    مواد لازم برای پارافین تراپی
    14240 بازدید

    موم پارافین از گرمای بسیار بالایی برخوردار است، به این معنی که قادر است مقدار زیادی گرما را جذب و حفظ کند. پارافین در فرآیند ساده ای حرارت و گرما را به هسته منطقه مورد نظر منتقل می کند. پارافین با ذوب شدن به مایع تبدیل می شود و قادر به حفظ گرماست. سپس هنگامی که یک دست، پا یا ناحیه دیگری در پارافین گرم شده فرو می رود مومی که ناحیه مورد نظر را احاطه کرده است به سرعت به حالت جامد تغییر شکل می دهد و در همین حین گرمای خود را به سطح پوست انتقال می دهد. گرمای حاصل از پارافین منافذ را باز می کند و...

    ادامه مطلب
  • آموزش طراحی ناخن با نوار دیزاین منعطف
    آموزش طراحی ناخن با نوار دیزاین منعطف
    6210 بازدید
    1 دیدگاه
    ★★★★★ (5.0)

    نوار دیزاین منعطف از انواع لوازم طراحی ناخن محسوب می شود که دارای اندازه ها و رنگبندی مختلف است و قابلیت ایجاد طیف گسترده ای از طرح های منحصر به فرد را دارد. به دلیل منعطف بودن، متناسب برای طراحی روی هر اندازه و شکلی از ناخن می باشد و به راحتی روی سطح ناخن قرار می گیرد.

    ادامه مطلب
  • دیسک پدیکور چیست؟
    دیسک پدیکور چیست؟
    4740 بازدید

    دیسک پدیکور یا همان پایه سرسوهان برقی پا، محصول جدیدی است که مانند سرسوهان روی هندپیس سوهان برقی قرار گرفته می شود و به جای سوهان پدیکور دستی، هم می توان در کف سابی کف پا از آن استفاده نمود و هم می توان در پدیکور مورد استفاده قرار بگیرد.

    ادامه مطلب
|< .... 345678910111213>|
Showing 97 to 108 of 148 (13 Pages)

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود