Latest posts

 
Sort by:
  • ترمیم ژلیش ناخن
    ترمیم ژلیش ناخن
    13747 بازدید
    1 دیدگاه
    ★★★★★ (5.0)

    ترمیم ژلیش مانند ترمیم کاشت اکریلیک و کاشت ژل نیست. در ترمیم کاشت با پودر و کاشت با ژل، مواد روی ناخن به صورت کامل برداشته نمی شود بلکه فقط حجم مواد کم می شود و مجددا مواد گذاری در قسمتی از ریشه ناخن که تازه رشد کرده است انجام می گیرد ولی برای ترمیم ژل پولیش ابتدا باید کل لاک ژل قدیمی روی ناخن پاک شود سپس مجددا تمام مراحل ژلیش کردن ناخن انجام شود، به عبارتی دیگر ابتدا ریموو ژلیش انجام می گیرد.

    ادامه مطلب
  • کاشت گلاشیر-آموزش کاشت ناخن موزاییکی
    کاشت گلاشیر-آموزش کاشت ناخن موزاییکی
    4036 بازدید

    کاشت گلاشیر که کاشت سرامیکی و موزاییکی نیز نامیده می شود، از انواع مدل کاشت ناخن به حساب می آید که حالتی یخی برای قسمت فرنچ ناخن ها ایجاد می کند. این کاشت توسط یک مربی ناخن در اورلاندو فلوریدا به نام نونی تورس که به ناخن های بلند و شفاف علاقه مند بود، ابداع شده است. تورس برای افزودن عمق و ابعاد به ظاهر ناخن و ایجاد طرحی جدید، فهمید که با کمی دستکاری فویل آلومینیوم و مواد گذاری روی آن، می تواند طرحی زیبا ایجاد نماید.

    ادامه مطلب
  • نکات مهم ژلیش کردن ناخن
    نکات مهم ژلیش کردن ناخن
    27491 بازدید

    یکی از ویژگی های مهم ژلیش این است که علاوه بر زیبایی، با ایجاد لایه ای ضخیم روی ناخن طبیعی باعث می شود که طول عمر آن بیشتر شود. بنابراین بسیار ناراحت کننده می باشد که لاک ژل چروک شود یا ورقه ای بلند شود. در این مطلب ترفند و نکاتی را بیان نموده ایم که رعایت آنها به شما کمک می کند تا ماندگاری ژل پولیش خود را افزایش دهید.

    ادامه مطلب
  • باندر ژل چیست؟ تفاوت آن با پرایمر کاشت ناخن
    باندر ژل چیست؟ تفاوت آن با پرایمر کاشت ناخن
    14144 بازدید

    زدن لایه ای پرایمر یا باندر ژل از مراحل مهم زیرسازی محسوب می شود. باندر را فقط برای کاشت ژل استفاده می نمایند ولی پرایمر را با توجه به اسیدی یا غیر اسیدی بودن آن، هم برای کاشت اکریلیک و هم برای کاشت ژل مورد استفاده قرار می دهند. اما همه آنها یک عملکرد مشابهی دارند و در بستر ناخن به کراتین آن متصل می شوند تا پیوندی محکم تر بین مواد کاشت با ناخن ایجاد نمایند.

    ادامه مطلب
  • کاشت پلی ژل با قالب
    کاشت پلی ژل با قالب
    14832 بازدید
    3 دیدگاه‌ها
    ★★★★★ (5.0)

    کاشت پلی ژل یک جایگزین مناسب به جای کاشت اکریلیک است که مانند آن از دوام بالایی برخوردار می باشد با این تفاوت که انعطاف پذیرتر و طبیعی تر است. پلی ژل در رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده است و برای کاشت با آن نیاز به استفاده از محلول لیکوئید نیست و از محلول کلینزر استفاده می شود که بدون بو است و مشکلات ریوی ایجاد نمی کند. همچنین می توان از لیکوئید مخصوص پلی ژل برای فرم دهی و پخش مواد روی ناخن استفاده نمود که حلال ژل است و به صدف ناخن آسیبی وارد نمی کند. نکته مهم دیگر این می باشد که در هنگام...

    ادامه مطلب
  • ترمیم ژلیش ناخن لب پر شده
    ترمیم ژلیش ناخن لب پر شده
    6805 بازدید

    پس از زدن لاک ژل روی ناخن ها گاهی اوقات ممکن است که بخشی از ژلیش در یک قسمت ناخن به خصوص در لبه آن لب پر یا کنده شود که این باعث می شود ظاهری ناخوشایند برای دستان ایجاد کند. اگر فقط بخشی از ناخن لب پر شود، حتما نیازی نیست که کل ژل پولیش پاک شود سپس از ابتدا لاک ژل زده شود، بلکه کافی است تنها آن قسمتی که بدون ژل می باشد را ترمیم نمایید.

    ادامه مطلب
  • ژلیش در خانه
    ژلیش در خانه
    27669 بازدید

    لاک ژل مانند لاک معمولی است با این تفاوت که به دلیل داشتن ژل اکریلیک، لایه ای ضخیم تر روی ناخن ها ایجاد می نماید که دوام بالایی دارد و مناسب برای خانم هایی است که به ناخن های بلند علاقه مند هستند ولی قصد ندارند که کاشت اکریلیک یا کاشت ژل را انجام دهند. ژلیش به راحتی روی ناخن طبیعی و ناخن کاشت شده قابل اجرا می باشد فقط کافی است که با روش آن آشنا باشید و نکات لازم را رعایت نمایید.

    ادامه مطلب
  • پاك كردن لاك ژل در خانه
    پاك كردن لاك ژل در خانه
    21179 بازدید

    شاید مراجعه به سالن زیبایی برای ریموو کردن ژلیش ناخن برای شما کار وقتگیر و سختی باشد و دوست داشته باشید که لاک ژل خود را در منزل پاک کنید اما باید بدانید که اگر با روش صحیح و اصولی آن آشنا نباشید، ممکن است که قسمتی از صدف ناخن طبیعی را لایه برداری کنید و باعث آسیب به آن شوید. همچنین روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که ریموو کردن ژلیش را آسان تر کرده است.

    ادامه مطلب
  • پدی ژل چیست؟
    پدی ژل چیست؟
    44411 بازدید
    1 دیدگاه
    ★★★★★ (5.0)

    پدی ژل پودری است که برای نرم تر شدن پوست خشک کف پا و کالوس های سفت شده داخل آب ریخته می شود. این محصول به جای کوکتل مورد استفاده قرار می گیرد و بعد از اینکه داخل آب ریخته می شود حالت ژله ای نرم پیدا می کند که با قرار گرفتن پا در آن حسی آرامبخش و تسکین دهنده ایجاد می کند. ژل اسپا پدیکور در رایحه های مختلفی به بازار عرضه شده است که هر کدام با داشتن مواد مغذی و روغن های گیاهی و طبیعی مفید برای پوست باعث نرم شدن، پاکسازی و لایه برداری می شوند.

    ادامه مطلب
  • خواص نمک دریایی
    خواص نمک دریایی
    7804 بازدید

    تحقیقات نشان داده است که نمک دریایی نه تنها در ظاهر باعث تقویت پوست و ناخن می شود بلکه دارای طیف گسترده ای از مزایا برای سلامتی می باشد. نمک دریایی تسکین دهنده درد می باشد و در درمان های پوستی مانند اگزما، پوسته پوسته شدن و کالوس بسیار موثر است. نمک دریایی دارای غلظت بالایی از مواد معدنی است که به تعادل متابولیسم پوست کمک می کند و باعث آبرسانی به آن می شود. همچنین پوست از مواد مغذی ضروری تغذیه می کند.

    ادامه مطلب
  • مانیکور ناخن کوتاه
    مانیکور ناخن کوتاه
    2118 بازدید

    مانیکور کردن ناخن های کوتاه بسیار ساده تر از ناخن های بلند است زیرا نیاز به زمان و تلاش کمتری دارد. اگر جز افرادی هستید که ناخن هایتان زیاد رشد نمی کند یا در صورت رشد کردن آنقدر شکننده هستند که به راحتی لب پر شده یا حالت خمیده پیدا می کند، پیشنهاد می کنیم که این مطلب را حتما مطالعه نمایید زیرا علاوه بر آموزش مانیکور ناخن کوتاه، ترفندهایی آسان برای بلندتر به نظر رسیدن آنها بیان نموده ایم تا ناخن هایی کشیده و زیبا داشته باشید.

    ادامه مطلب
  • دیسکو ژل ناخن چیست ؟
    دیسکو ژل ناخن چیست ؟
    21642 بازدید

    یکی از جدیدترین متدهای ژلیش ناخن دیسکو ژل می باشد که با داشتن اکلیل های براق درخشش خاصی به ناخنها می بخشد. دیسکو ژل مناسب خانم هایی است که علاقمند به درخشش ناخن های خود هستند.

    ادامه مطلب
|< .... 345678910111213>|
Showing 133 to 144 of 148 (13 Pages)

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود