تیپ ژل ( ژلیکس ) تابوتی متوسط آلین 550 عددی ALIEN MEDIUM COFFIN

توضیحات

تیپ ژل ( ژلیکس ) تابوتی متوسط آلین 550 عددی ALIEN

 تیپ ژل ( ژلیکس ) ساخت کمپانی آلین شامل 550 عدد تیپ مخصوص کاشت ناخن با تیپ ژل ( ژلیکس ) با طرح تابوتی است، در این بسته 11 سایز متفاوت از تیپ ژل قرار گرفته است تا با صدف های ناخن با سایز های مختلف کاملا مطابقت داشته باشد. سایزهای این تیپ از شماره 0 تا 10 بوده و مناسب برای کاشت ناخن توسط ناخنکاران حرفه ای در سالن های زیبایی و حتی استفاده شخصی در منزل می باشد.

ویژگی که این تیپ را از سایر تیپ ژل های موجود متفاوت می سازد این است که با فاصله از صدف ناخن چسبیده می شود و مواد گذاری روی آن انجام می شود و می توانید برای کاشت ژل و پودر از آن استفاده نمایید.

یکی از جدید ترین روش های کاشت ناخن کاشت با تیپ های ژل است، تیپ های ژل مانند تیپ های پلاستیکی هستند با این تفاوت که مواد تشکیل دهنده آن ها از ژل کاشت ناخن است، در واقع این تیپ ها همان ژل کاشت ناخن هستند که به صورت فرم های مختلف ساخته شده و آماده کاشت هستند، به همین دلیل می توان گفت یکی از ساده ترین روش های کاشت ناخن کاشت با تیپ ژل است.

برای کاشت ناخن با تیپ های ژل نیاز به پرایمر بدون اسید، ژل چسب تیپ، تیپ ژل و دستگاه ال ای دی تک انگشتی داریم. مراحل کاشت به روش تیپ ژل بسیار آسان است چرا که در این روش به سوهان کشی و فرم دادن ناخن ها نیاز نمی باشد و حتی افرادی که ناخنکار هم نیستند می توانند در چند مرحله ساده کاشت را انجام دهند.

مراحل کاشت ناخن با تیپ ژل:

1- مراحل مانیکور و آماده سازی اولیه ناخن را انجام دهید.

2- یک لایه پرایمر بدون اسید روی سطح ناخن بزنید.

3- یک لایه از چسب مخصوص تیپ ژل را داخل تیپ بزنید.

4- یک لایه نازک از چسب مخصوص تیپ ژل را روی سطح ناخن بزنید.

5- تیپ ژل را روی سطح ناخن (صدف ناخن) قرار دهید.

6- به آرامی تیپ ژل را روی ناخن فشار دهید تا حباب ها از بین بروند.

7- با استفاده از دست یا گیره مخصوص، تیپ را روی ناخن نگه دارید و برای 10 الی 15 ثانیه زیر دستگاه ال ای دی تک انگشتی قرار دهید.

8- بعد از کامل کردن هر 10 انگشت به طور جدا با این روش، به مدت 60 ثانیه دست ها را در دستگاه ال ای دی قرار دهید تا کامل چسب ژل زیر تیپ کاشت خشک شود و استحکام کاشت شما کامل شود.

9- می توانید پس از کاشت از لاک ژل دلخواه استفاده نموده و در مرحله پایانی سطح ناخن را با تاپ ژل پوشانده و در دستگاه ال ای دی خشک نمایید.

در وبلاگ جداگانه ای آموزش و همه چیز درباره کاشت ناخن با تیپ ژل ( ژلیکس ) را با جزئیات کامل آموزش داده ایم در صورت تمایل روی لینک آبی کلیک کنید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

روش خشک شدن
دستگاه یو وی - ال ای دی LED
مناسب برای
کاشت ژل ناخن
رنگ
کریستالی
تعداد در بسته بندی
550 عددی
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل وی V GEL POLISH لاک ژل وی V GEL POLISH
محبوب
98,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود