لنز ماکرو و واید کلیپسی اپکسل APEXEL APL-0.45WM - اورجینال

توضیحات

برای نمایش هرچه بهتر توانایی خود در تمامی لاین های زیبایی مانند ناخن یک لنز حرفه ای و کارآماد در عکاسی نتیجه کار شما به کمک شما خواهد آمد. لنز اپکسل یک محصول 2*1 است که قابلیت عکاسی در دو حالت واید (WIDE) و ماکرو (MACRO) را برای شما فراهم می سازد. البته در لاین های زیبایی مانند ناخن، مژه و ... لنز کاربردی لنز ماکرو می باشد چرا که کوچکترین جزئیات از کار شما را به بهترین نحو به نمایش گذاشته و تبحر شما را نمایش می دهد.

لنز موبایل اپکسل APEXEL مدل APL-045WM یک لنز کلیپسی است که برای تمامی برندهای گوشی موبایل نظیر اپل، سامسونگ، شیائومی و ... قابل استفاده می باشد. نکته مهم در تهیه این لنز این است که اگر گوشی موبایل شما دارای قابلیت ماکرو یا واید است دیگر به این لنز نیاز نخواهید داشت، به طور مثال اگر از گوشی های موبایل اپل مدل 13پرو به بالا استفاده می کنید این سری از گوشی های اپل دارای لنز ماکرو هستند و دیگر نیازی به تهیه لنز ندارید.

لنز واید اپکسل زاویه 140 درجه را در اختیار شما قرار می دهد و امکان ثبت تصویر فضای بیشتری از محیط را فراهم می سازد. از این لنز می توانید برای عکاسی سالن زیبایی خود استفاده نمایید، فضای سالن شما در لنز های واید بزرگتر از واقعیت در تصاویر ثبت می گردند.

لنز ماکرو اپکسل تصویر 12.5 برابری با ریز ترین جزئیات را برای شما ثبت می نماید. از این لنز می توانید برای عکاسی نتیجه کار خود در لاین های زیبایی استفاده نمایید.

لنز گوشی موبایل اپکسل APEXEL

لنز اپکسل تمام نیازهای شما را برای عکاسی حرفه ای برآورده خواهد کرد، استفاده از لنز بسیار آسان و لذت بخش است، لنز واید روی لنز ماکرو سوار شده است، به راحتی به وسیله کلیپس لنز را روی دوربین گوشی موبایل خود وصل کنید، لنز را روی لنز دوربین تنظیم نمایید و پس از تنظیم کادر عکس خود را ثبت نمایید، به همین سادگی.

برای دسترسی به لنز ماکرو کافیست لنز واید را در جهت عقربه ساعت بپیچانید و از روی لنز ماکرو باز کرده و از عکاسی با لنز ماکرو با بالاترین جزئیات لذت ببرید.

روش استفاده از لنز عکاسی ناخن ماکرو اپکسلAPEXEL

لنز ماکرو اپکسل با زوم 12.5 برابری تمامی جزئیات را نمایش می دهد. با استفاده از این لنز می توانید نمونه کارهای خود را با بالاترین جزئیات ثبت نمایید و به نمایش بگذارید. اپکسل یکی از پرطرفدار ترین لنز های موبایل نزد ناخنکاران است و بیشتر تصاویری که از ناخنکاران در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود توسط همین لنز عکسبرداری شده است.

نمایش جزئیات با لنز ماکرو اپکسل

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
عکاسی نمونه کار و محیط سالن های زیبایی
رنگ
مشکی
ساخت کشور
چین
محتویات در جعبه
لنز ماکرو، لنز واید، کلیپس اتصال، دستمال تمیز کننده، کاور چرمی محافظ
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود