لنز موبایل ایبولو IBOOLO Macro 10X Mobile Lens

1,000,000 تومان بدون مالیات 1,250,000 تومان
آماده ارسال
آخرین موجودی
محبوب0
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه مندی
توضیحات

برای نمایش هرچه بهتر توانایی خود در تمامی لاین های زیبایی مانند ناخن یک لنز حرفه ای و کارآماد در عکاسی نتیجه کار شما به کمک شما خواهد آمد. لنز ایبولو قوی ترین لنز عکاسی ماکرو (MACRO) برای موبایل به حساب می آید. این لنز برای عکاسی چهار انگشت مناسب نبوده چرا که فاصله لنز از سوژه تنها باید 2.5 سانتی متر باشد. لنز ایبولو برای عکاسی از فاصله بسیار نزدیک است و کوچکترین جزئیات که حتی با چشم قابل دیدن نیست را به تصویر می کشد. لنز ایبولو مناسب ناخن کاران حرفه ای و طراحانی است که می خواهند کوچکترین جزئیات کار خود را به رخ سایرین بکشند. از لنز ایبولو می توانید برای عکاسی یک ناخن یا یک طرح با کوچکترین جزئیات استفاده نمایید و از نتیجه کار لذت ببرید.

لنز موبایل ایبولو یک لنز کلیپسی است که برای تمامی برندهای گوشی موبایل نظیر اپل، سامسونگ، شیائومی و ... قابل استفاده می باشد. نکته مهم در تهیه این لنز این است که اگر گوشی موبایل شما دارای قابلیت ماکرو یا واید است دیگر به این لنز نیاز نخواهید داشت، به طور مثال اگر از گوشی های موبایل اپل مدل 13پرو به بالا استفاده می کنید این سری از گوشی های اپل دارای لنز ماکرو هستند و دیگر نیازی به تهیه لنز ندارید.

لنز ماکرو اپکسل تصویر 10 برابری با ریز ترین جزئیات را برای شما ثبت می نماید. از این لنز می توانید برای عکاسی نتیجه کار خود در لاین های زیبایی استفاده نمایید.

لنز ماکرو اپکسل با زوم 12.5 برابری تمامی جزئیات را نمایش می دهد. با استفاده از این لنز می توانید نمونه کارهای خود را با بالاترین جزئیات ثبت نمایید و به نمایش بگذارید. اپکسل یکی از پرطرفدار ترین لنز های موبایل نزد ناخنکاران است و بیشتر تصاویری که از ناخنکاران در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود توسط همین لنز عکسبرداری شده است.

لنز ایبولو دارای هود برای پخش یکسان نور بوده، بالاترین کیفیت بین لنزهای ماکرو موجود در بازار را دارا می باشد، ساخته شده از بهترین و شفاف‌ترین عدسی‌ها است و به آسانی به وسیله کلیپس بر روی اکثر موبایل ها و تبلت ها نصب می شود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
عکاسی نمونه کار و محیط سالن های زیبایی
رنگ
مشکی
ساخت کشور
چین
محتویات در جعبه
لنز ماکرو، کلیپس اتصال، دستمال تمیز کننده، هارد کیس محافظ
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود