سرسوهان ولکانو ویلسون WILSON VOLCANO F - نوار قرمز

توضیحات

کاربرد سر سوهان الماس مخروطی سر تخت نوار آبی ویلسون

سرسوهان های ولکانو ویلسون سرسوهان هایی از جنس الماسه (کارباید) بسیار مقاوم است که به سرسوهان های پنج در یک یا سرسوهان های پنج کاره معروف شده اند. در واقع سرسوهان ولکانو شما را از خرید خیلی از سرسوهان های دیگر بی نیاز میکند. از سرسوهان ولکانو می توانید برای ریموو لاک ژل، ریموو کاشت، تمیز کردن زیر ناخن، کوتاه کردن قد ناخن و مانیکور ( از بین بردن کوتیکول دور ناخن ) استفاده نمایید. در نگاه اول شاید به نظر آید سرسوهان ولکانو در تماس با پوست های دور ناخن ( کوتیکول ) به آن آسیب برساند ولی می توانید با خیال آسوده از آن برای از بین بردن کوتیکول استفاده نمایید و مطمئن باشید که هیچ آسیبی به پوست نمی رساند و به خوبی از عهده این کار بر می آید. 

سرسوهان ولکانو ویلسون با نوار قرمز کد 1100863F دارای درجه زبری Fine به معنای نرم می باشد، این سرسوهان برای کار حرفه ای ها و مبتدیان مناسب است.

سرسوهان های ولکانو با نوار های  رنگی مختلفی که نشان دهنده میزان درجه زبری آن هاست به بازار آمده اند. در زیر رنگ بندی نوار ها را توضیح می دهیم و با کلیک بر لینک هر رنگ سرسوهان می توانید سرسوهان مورد نظر را مشاهده نمایید.

سرسوهان ولکانو نوار بنفش (XXF): نماد XXF مخفف XX FINE یا خیلی خیلی نرم است، نشان دهنده این است که این سرسوهان از درجه زبری بسیار کمی برخوردار است.

سرسوهان ولکانو نوار زرد (XF): نماد XF مخفف X FINE یا خیلی نرم است، نشان دهنده این است که این سرسوهان از درجه زبری بسیار کمی برخوردار است.

سرسوهان ولکانو نوار قرمز (F): نماد F مخفف FINE یا نرم است، نشان دهنده این است که این سرسوهان از درجه زبری کمی برخوردار است.

سرسوهان ولکانو نوار آبی (M): نماد M مخفف MEDIUM یا متوسط است، نشان دهنده این است که این سرسوهان از درجه زبری متوسطی برخوردار است.

درباره کارخانه ویلسون آمریکا

شرکت ابزار دقیق ویلسون یک شرکت تخصصی و حرفه ای در ساخت ابزار های برش در صنایع مختلف نظیر آرایشی، دندانپزشکی، ماشین سازی می باشد، شرکت ویلسون با به کار گیری مهندسین با تجربه همواه به تولید محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب پرداخته است. تعداد مته های تولید شده توسط شرکت ویلسون به 4 میلیون مته در سال می رسد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
1100863F

مشخصات

مناسب برای
علاوه بر کم کردن بار اضافی مواد، برای دورگیری در ریشه ناخن استفاده می شود.
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
جنس
الماسه
درجه زبری
نرم
رنگ نوار سر سوهان
قرمز
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود