توضیحات

امروزه دیزاین های ناخن انواع بسیار گوناگونی دارند. یکی از پرطرفدار ترین انواع دیزاین ناخن، دیزاین کروم می باشد که اخیرا محبوبیت زیادی در بین بسیاری از خانم ها پیدا کرده.

کروم ناخن چیست

کروم به صورت دانه های ریزی می باشد که حاوی پیگمنت هایی است که جلوه ای براق و آیینه ای به ناخن ها می دهد. پودر های کروم انواع متفاوت و رنگبندی متنوعی دارند. این رنگبندی متنوع را می توان با هر رنگ لاک ژل ست کرد و ظاهری زیبا برای ناخن ها به وجود آورد. یکی از مواردی که باید هنگام خرید کروم به آن توجه کنید، این است که پودر های کروم به راحتی به نوچی لاک ژل بچسبند. در غیر این صورت به نتیجه دلخواه خود در طراحی نمی رسید. همچنین نیازمند تهیه مجدد پودر کروم هستید. 

پودر کروم کلیر ناخن

دیراین کروم ناخن یکی از انواع دیزاین های روش کاشت می باشد. اما به این معنا نیست که از کروم فقط روی ناخن کاشت شده استفاده می شود. از پودر کروم روی ناخن طبیعی نیز استفاده می شود. پودر کروم کلیر یکی از پر طرفدار ترین رنگ ها می باشد. چرا که رنگ کلیر با هر رنگ لاک ژل ست می شود و ظاهری جذاب برای ناخن ها به وجود می آورد. در هنگام خرید پودر کروم به میزان چسبندگی آن به نوچی لاک ژل توجه داشته باشید. در صورت خرید کروم بی کیفیت نه تنها هزینه خود را دهد نمی دهید، در کار طراحی به نتیجه مطلوب نمی رسید.

فروشگاه کاج نیل جهت اطلاع رسانی شما عزیزان مطالبی را در راستای چگونگی استفاده از کروم آماده کرده. برای مشاهده صفحه مورد نظر روی لینک مربوطه کلیک کنید تا مستقیما به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
دیزاین کروم ناخن
رنگ
کلیر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود