آلبوم کالیته ناخن 160 عددی طرح پیچازی صورتی

توضیحات

ارائه نمونه کار و رنگبندی لاک ژل یکی از مهم ترین کارهایی است که هر ناخنکار برای جذب مشتری باید انجام دهد. اگر شما نمونه های طراحی ناخن و رنگبندی لاک ژل های خود را با نظم و ترتیب به مشتری هایتان ارائه دهید علاوه بر جلب اعتماد مشتری نسبت به مهارت شما، انتخاب را برای او آسان می کنید. شما ناخنکاران عزیز می توانید برای نمایش نمونه کار از ابزاری مانند انواع پالت های سوییچی و آلبوم کالیته ناخن استفاده کنید. استفاده از آلبوم کالیته ناخن جلوه ی زیبایی به میز کار شما می بخشد و همچنین فضای زیادی را اشغال نمی کند.

آلبوم کالیته ناخن 160 عددی طرح پیچازی صورتی

شما ناخنکاران عزیز با استفاده از آلبوم کالیته ناخن طرح پیچازی صورتی می توانید 160 مدل از نمونه کار و طراحی های ناخن خود را به مشتری های خود ارائه دهید. آلبوم کالیته ناخن طرح پیچازی دارای ابعادی به طول 31.5 سانتی متر و عرض 20 سانتی متر می باشد که فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نخواهد کرد و به میز کار شما زیبایی می بخشد. جنس داخل آلبوم کالیته ناخن پیچازی پلکسی می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد و چسبندگی بسیار خوبی دارد که این موضوع سبب می شود ناخن ها از آلبوم جدا نشوند. آلبوم کالیته ناخن 160 عددی طرح پیچازی دارای کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه ای می باشد که مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها می باشد.

توجه داشته باشید در صورت تهیه آلبوم کالیته ناخن شما نیازمند خرید پالت آلبومی ( ناخن هایی که درون آلبوم کالیته قرار می گیرند ) هستید، برای خرید پالت آلبومی روی لینک مورد نظر کلیک کرده تا از صفحه مورد نظر دیدن فرمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
نمونه طراحی های ناخن
طول
31.5 سانتی متر
عرض
20 سانتی متر
رنگ
صورتی
ظرفیت آلبوم
160 عدد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود