شوگر اسکراب آنجلیک ANGELIC 500gr رایحه نارنگی و شکوفه

توضیحات

اسکراب و شوگر اسکراب چیست؟

اسکراب ها انواع مختلفی دارند و به دو صورت خانگی و کارخانه ای تولید می شوند که البته مدل کارخانه ای به دلیل اینکه حاوی تمام روغن و مواد معدنی طبیعی و مورد نیاز پوست می باشد خیلی کامل تر می باشد و بسیار پر طرفدار است و تمامی خانم ها هم جهت استفاده شخصی و هم برای اسپا، پدیکور و مانیکور از آن استفاده می کنند. اسکراب های ساده فاقد دانه های درشت شکری می باشد و صرفا جهت نرم کردن پوست از آن ها استفاده می شود و درصد لایه برداری اسکراب های ساده نسبت به اسکراب های شکری پایین تر می باشد و برای پوست نواحی حساس تر از جمله صورت از آن استفاده می شود.

فواید شوگر اسکراب

شوگر  اسکراب ها به دلیل دانه های درشت شکری که دارند برای نواحی پا، آرنج و ... استفاده می شوند و می توان این اطمینان را داشت که بعد از استفاده مرتب از اسکراب ناحیه مورد نظرتان بعد از مدتی حالت لطافت و نرمی خواهد داشت. از شوگر اسکراب های بدن می توانید هم قبل از حمام و هم هنگام حمام استفاده نمایید اما اگر بعد از اینکه پوست بدن با آب گرم کمی نرم شد از اسکراب استفاده کنید بسیار موثر تر واقع می شود چرا که در آن مرحله سلول های مرده پوست حالت سفت خود را از دست داده اند و کافیست کمی از اسکراب را روی ناحیه مورد نظر به حالت دورانی ماساژ دهید و از شر سلول های مرده پوست خود رها شوید.

فواید رایحه نارنگی و شکوفه

رایحه ها ارتباط مستقیم با سیستم عصبی مغز دارند و تاثیرات متفاوتی اعمال می کنند. نارنگی خواص شادابی و طراوت پوست و شکوفه هم سبب جوانسازی پوست می شود.

درباره برند آنجلیک

شوگر اسکراب برند آنجلیک ANGELIC با توجه به کیفیت و حجمی که دارد از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد و برای استفاده سالنی و شخصی گزینه مناسبی است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
لایه برداری از پوست
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
500 گرم
رایحه
نارنگی و شکوفه
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل آی ژل I GEL لاک ژل آی ژل I GEL
محبوب
120,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود