تاپ کات مات اولاک OULAC 14ml

توضیحات

ژل تاپ کات مات اولاک با حجم 14 میل و کیفیت فوق العاده یکی از بهترین گزینه ها برای پیاده سازی انواع طرح های مات روی ناخن می باشد، تاپ مات اولاک یک لایه مقاوم روی سطح ناخن ایجاد کرده و در مدت حدود 30 ثانیه توسط دستگاه یو وی ال ای دی خشک می شود. تاپ مات اولاک پس از خشک شدن نوچی نداشته و نیازی به کلینزر ندارد. در صورتی که نیاز به یک تاپ ژل مات دارید اولاک می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

همواره ناخن هایی با رنگ مات محبوبیت زیادی در بین بسیاری از خانم ها دارد. متاسفانه لاک ژل هایی با رنگ مات تنوع رنگی زیادی ندارند. از این رو محصولی با نام تاپ مات وارد بازار شده. ساختار تشکیل دهنده تاپ مات با تاپ کات های معمولی فرق چندانی ندارد. تنها تفاوت آن در این است که پس از استفاده یک لایه مات روی سطح ناخن به وجود می آورد. نکته ی مهمی که حائز اهمیت است غلظت تاپ مات می باشد. هنگام خرید تاپ مات توجه داشته باشید که غلظت آن نه خیلی زیاد باشد و نه خیلی کم. در صورت رقیق بودن تاپ مات امکان سرازیر شدن و پخش شدن در اطراف ناخن را دارد. در صورت غلیظ بودن هم ضخامت ناخن را افزایش می دهد و باعث چروک شدن و خشک نشدن به صورت کامل می شود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
دارای براش
مناسب برای
مات کننده و محافظت از لاک ژل
حجم
14 میلی لیتر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    مدت زمان خشک شدن لاک ژل چقدر هست ؟

    بسته به دستگاه UV LED که استفاده میکنید بین 30 تا 60 ثانیه، اکثر لاک ژل ها تو 30 ثانیه خشک میشن.


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل لوکسی LUXE لاک ژل لوکسی LUXE
محبوب
115,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود