تاپ کات ناخن سیلویا SYLVIA 15 ml

توضیحات

تاپ کات ناخن محلولی است که روی سطح کاشت پودر، کاشت ژل، ژلیش و لاک معمولی زده می شود. به عنوان لایه ای محافظ از لب پر شدن و شکسته شدن لاک جلوگیری می کند و دوام و ماندگاری آن را بیشتر می کند. همچنین مانع از تاثیر آفتاب روی لاک و تغییر رنگ آن است و جلوه ای براق برای ناخن ایجاد می کند. تاپ کات ناخن بعد از انجام تمام مراحل ژلیش روی ناخن زده میشود.

هنگام خرید تاپ کات باید به نکته مهمی توجه داشته باشید آن هم غلظت تاپ کات می باشد چرا که در صورت رقیق بودن به اصطلاح امکان سرازیر شدن تاپ کات از اطراف ناخن بسیار زیاد می باشد و در صورت غلظت زیاد، ضخامت لایه های فوق افزایش پیدا می کند که می تواند ترک خوردن، چروک شدن، خشک نشدن و به طور کامل بلند شدن لاک ژل از روی ناخن را به همراه دارد.

تاپ کات ناخن سیلویا SYLVIA

محلول تاپ کات ناخن سیلویا SYLVIA دارای کیفیت خوبی می باشد و غلظت مناسبی دارد. این محصول ساخت کشور روسیه است، تاپ کات ناخن سیلویا با حجم 15 میل می باشد که بی رنگ است. استفاده از تاپ کات ناخن سیلویا به ناخن های شما ظاهری درخشان و جذاب می بخشد. این محصول مناسب استفاده شما ناخنکاران در سالن ها و منازل می باشد. تاپ کات ناخن سیلویا SYLVIA کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
محافظت از لاک ژل
رنگ
گل ارکیده
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود