تاپ کات ناخن یونیکورن UNICORN 30ml

توضیحات

 تاپ کات ناخن یونیکورن  UNICORN 30ml

تاپ ژل ناخن که در مرحله نهایی به صورت یک لایه نازک روی ژلیش و انواع کاشت و طراحی زده می شود از لب پر شدن آن جلوگیری می کند و زیبایی دست ها را چندین برابر می سازد. ژل تاپ شاین یونی کورن دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و در طول زمان تغییر رنگ نمی دهد.

برند پر طرفدار یونیکورن تاپ ژل 30 میل بسیار با کیفیت و  به صرفه ای را به محصولات خود اضافه نموده است، این تاپ کات مرحله آخر مانند سایر محصولات این کمپانی کیفیت لازم را برای یک کاشت حرفه ای را دارا می باشد و غلظت مناسب آن مانع از چروک شدن و خشک نشدن کاشت می شود، شما می توانید در صورت استفاده نسبتا زیاد از تاپ کات و برای صرفه جویی در هزینه ها از این تاپ کات که حجم بالایی دارد استفاده نمایید و با مصرف یک لایه بسیار نازک در آخر کار و خشک نمودن آن به مدت 30 ثانیه در دستگاه  UV LED جلوه بسیار براق و زیبایی به کار خود بدهید و باعث مقاومت و بالا رفتن دوام کاشت و ژلیش نیز بشوید.

فروشگاه کاج جهت بهبود کار شما ناخنکاران عزیز در قسمت وبلاگ سایت علت و روش های جلوگیری از ترک خوردن لاک ژل را به طور کامل توضیح داده است. با کلیک قسمت آبی می توانید مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
ژلیش، کاشت ژل و کاشت پودر
ساخت کشور
چین
حجم
30 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود