دستگاه یو وی ال ای دی سان UV LED SUN X5 MAX

ناموجود
حداقل تعداد سفارش برای این محصول 6 عدد است.
محبوب0
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه مندی
توضیحات

امروزه دستگاه های UV LED جای دستگاه های قدیمی UV و LED را گرفته و به خود اختصاص داده اند. این دستگاه ها دارای کیفیت بهتر و کاربرد بیشتر بوده و مورد استفاده برای خشک کردن انواع ژل روی ناخن در سالن ها و منازل قابل استفاده می باشد.

دستگاه UV LED SUN X5 MAX دارای ظاهری ساده و زیبا می باشد که کیفیت ساخت قطعات بسیار مناسبی دارد و از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است، دستگاه یو وی ال ای دی سان ایکس 5 مکس ساخت کشور چین بوده، دارای 45 عدد لامپ UV و LED می باشد که از کیفیت بالایی برخوردارند و در صورت استفاده مناسب دارای طول عمر 50000 ساعتی هستند. دستگاه UV LED سان ایکس 5 مکس دارای ابعادی کوچک می باشد که برای استفاده تک دست طراحی شده و این موضوع سبب میشود که هنگام استفاده از این دستگاه فضای بسیار ناچیزی از میز کار شما اشغال شود. سینی کف دستگاه به راحتی قابلیت جدا شدن دارد، میتوان با جدا کردن سینی، از دستگاه برای خشک کردن ژل روی ناخن پا استفاده کرد و همچنین تمیز کردن دستگاه به راحتی امکان پذیر میشود. نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که در حین تمیز کردن دستگاه نباید به هیچ وجه از موادی نظیر استون استفاده کنید زیرا باعث خرابی دستگاه میشود

نقاط قوت دستگاه یو وی ال ای دی سان ایکس 5 مکس SUN X5 MAX

نقاط قوت

حالتی به نام LOW HEAT MODE دارد که مناسب خشک کردن کاشت های ژل ( بیلدر ژل- پلی ژل- لمینیت ) می باشد

قدرت بالایی دارد که معادل 180 وات است

45 عدد لامپ ترکیبی با کیفیت خوب و طول عمر بالا معادل 50000 ساعت

توانایی خشک کردن انواع ژل

صفحه نمایش دیجیتال

سینی کف با قابلیت جدایی

سنسور حرکتی ( به محض ورود دست در دستگاه، لامپ ها روشن میشوند )

تعداد بالا و چیدمان لامپ هوشمند که به بهترین نحو ژلیش و کاشت ژل شما را خشک کند

قابلیت خشک کردن انواع ژل

نقاط قوت

ندارد

نقد و بررسی دستگاه یو وی ال ای دی سان ایکس 5 مکس SUN X5 MAX

نگاهی اجمالی به دستگاه یو وی ال ای دی SUN X5 MAX

نگاهی اجمالی به دستگاه یو وی ال ای دی SUN X5 MAX

دستگاه UV- LED سان ایکس 5 مکس SUN X5 MAX دارای ظاهری زیبا و شکیل می باشد و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. ابعاد دستگاه همانظور که در قسمت ویژگی های دستگاه ذکر شده بطوری می باشد که قابلیت استفاده برای یک دست را برای شما فراهم میکند و به همین موقع استفاده فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نخواهد کرد. در پشت دستگاه سوکت اتصال آداپتور تعبیه شده که برای اتصال دستگاه به برق می باشد. این دستگاه UV-LED دارای 45 عدد لامپ ترکیبی UV و LED می باشد که قدرت 180 وات را برای شما فراهم میکند. در قسمت روی دستگاه 4 دکمه تایمر 10/30/60/99 ثانیه تعبیه شده که با زدن دکمه 99 ثانیه شما از حالت LOW HEAT MODE استفاده میکنید. در جلوی دکمه های دستگاه یک صفحه نمایش بزرگ مشاهده میکنید که ثانیه شمار دستگاه است. سینی کف دستگاه به راحتی قابلیت جدا شدن دارد که این امر سبب میشود استفاده از دستگاه برای پا و تمیز کردن دستگاه برای شما راحت و آسان شود. توجه داشته باشید که در هنگام تمیز کردن دستگاه به هیچ وجه از موادی نظیر استون استفاده نکنید چون جنسی که دستگاه دارد در برابر استون مقاوم نیست و خراب میشود. 

ابعاد دستگاه UV - LED سان ایکس 5 مکس

ابعاد دستگاه UV - LED سان ایکس 5 مکس

دستگاه یو وی ال ای دی سان ایکس 5مکس SUN X5 MAX  را میتوان دستگاهی با ابعادی کوچک دانست، این دستگاه دارای سایز مناسبی می باشد چرا که برای استفاده تک دست طراحی شده و حین اسفاده فضای زیادی از میز شما را اشغال نخواهد کرد. این دستگاه UV LED دارای طول 22 سانتی متر، عرض 18.5 سانتی متر و ارتفاع 9 سانتی متر می باشد.

تعداد، قدرت و مدل لامپ دستگاه UV - LED SUN X5 MAX

تعداد، قدرت و مدل لامپ دستگاه UV - LED SUN X5 MAX

دستگاه UV-LED SUN X5 MAXدارای 45 عدد لامپ UV و LED می باشد که قدرتی بالا معادل 180 وات برای شما فراهم می سازد، با توجه به قدرت بالا و چینش بسیار خوب 45 عدد لامپ دیگر جای نگرانی در مورد خشک نشدن ژل روی ناخن نخواهد بود. طول عمر این لامپ ها 50000 ساعت بوده اما نکته ای که حائز اهمیت است حساس بودن این لامپ ها در برابر نوسانات و قطعی برق است که توصیه میشود برای رفع این موضوع حتما در حین استفاده از دستگاه از محافظ برق استفاده کنید.

دکمه ها و صفحه نمایش دستگاه LED-UV سان X5 MAX

دکمه ها و صفحه نمایش دستگاه LED-UV سان X5 MAX

بر روی دستگاه UV-LED SUN X5 MAX یک صفحه نمایش و 4 دکمه مشاهده میشود. دکمه های تایمر 10/30/60 ثانیه که بعد از فشردن هر کدام از این دکمه ها لامپ های دستگاه به مدت مشخص و با قدرت کامل روشن میشوند، با فشردن دکمه 99 ثانیه ( LOW HEAT MODE ) لامپ های دستگاه به مدت 99 ثانیه ولی با شدت نور کمتر روشن میشوند. موارد استفاده حالت LOW HEAT MODE برای خشک کردن ژل های کاشت مانند بیلدر ژل، پلی ژل و لمینیت و... می باشد، در بعضی مواقع هنگام خشک شدن ژل کاشت ممکن است در ناخن ها احساس سوزش کنید که این حالت این مشکل را برطرف کرده که با قدرت کمتر و تایم بیشتر ژل مورد استفاده شما را به بهترین نحو خشک کند. در جلوی این 4 دکمه یک صفحه نمایش تعبیه شده که از آن به عنوان ثانیه شمار دستگاه استفاده میشود و کاربرد دیگری ندارد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
خشک کردن انواع ژل
ارتفاع
9 سانتی متر
طول
22 سانتی متر
عرض
18.5 سانتی متر
ساخت کشور
چین
نوع لامپ
LED-UV
تایمر خودکار
دارد
مدت زمان تایمر خودکار
10 - 30 - 60 - 99 ثانیه
سنسور
حرکتی (فعالیت خودکار با ورود دست به دستگاه)
قدرت
180 وات
تعداد لامپ
45 عدد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود