دستگاه استریل شارژی ابزار ناخن هیت HEAT STRILIZER BOX

توضیحات

جدیدترین محصول برند محبوب هیت یک دستگاه ضدعفونی کننده ابزار ناخن است که قادر اس تا 99.9% میکروب و باکتری ها را در مدت کمتر از 120 ثانیه از بین می برد. این ضدعفونی کننده شارژی بوده و با 2 ساعت شارژ می توانید به مدت یک ساعت بدون نیاز به برق از آن استفاده نمایید.

دستگاه ضد عفونی کننده هیت دارای 8 عدد لامپ مخصوص UVC LED است، درون جعبه دستگاه یک کابل برای شارژ دستگاه وجود دارد که به وسیله آن می توانید با استفاده از هر شارژر موبایلی دستگاه را شارژ نمایید. ضد عفونی کننده هیت ابزار را به صورت 360 درجه ضدعفونی می کند و نیازی به جابجایی ابزار ندارید. با باز شدن درب دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می گردد.

این دستگاه دارای سایز بسیار مناسبی بوده و به راحتی می توانید آن را با خود حمل نمایید. طول دستگاه 22 سانتی متر، عرض آن 11 سانتی متر و ارتفاع آن 7 سانتی متر است. وزن این دستگاه نیز تنها 380 گرم است.

یکی از مهمترین موارد در سالن های آرایشی بهداشت است، بهداشت آرایشگاه ها به بهداشت محیط محدود نمی شود. لوازم و ابزار کار در آرایشگاه ها نیز حتما باید بهداشتی بوده و از آلودگی و باکتری دور باشد. نور خورشید به صورت طبیعی با تابش اشعه UV باعث از بین رفتن میکروب ها و باکتری ها می گردد. دستگاه UV نیز با شیبه سازی نور خورشید از فاصله نزدیک عملکردی مشابه داشته و باعث می شود ابزار و لوازم آرایشگاهی به خوبی استریل شده و دیگر نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد. 

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
استریل ابزار آرایشگاهی
ساخت کشور
چین
نوع لامپ
LED
قدرت لامپ
15 وات
ولتاژ
220 ولت
تعداد لامپ
8 عدد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود