سوهان کف پا یدک دار PAIE

توضیحات

سوهان کف پا PAIE

سوهان کف پا PAIE جزء محصولات با کیفیت جهت پدیکور می باشد دلیل آن هم فلزی بودن دسته و داشتن سوهان یدک جهت تعویض می باشد. با خرید این محصول دیگر مجبور به خرید 2 عدد سوهان کف پا یکی نرم و یکی زبر نیستید چرا که می توانید از 2 سمت آن ( که یکی نرم و یکی زبر می باشد ) استفاده کنید و بعد از استفاده کوتاه مدت، ملزم به خرید مجدد نمی باشید چرا که می توانید برچسب سوهان را عوض کنید. این محصول شامل 10 عدد برچسب یدک زبر و نرم می باشد.

سلول های مرده کف پا همیشه سبب آزرده خاطری افراد می شود چرا که پوست هر ناحیه ای در صورت عدم رسیدن اکسیژن و آبرسانی پوست دچار خشکی و زبر شدن می شود که آن خشکی همان سلول های مرده پوست است. پوست کف پا در صورت خشکی، زبری ناخوشایندی به همراه دارد و اکثر کسانی که به آن دچار هستند در صدد از بین بردن خشکی پوست خود تلاش می کنند.

اما نکته مهمی که وجود دارد این است که خشکی پوست کف پا راه حل های درمانی بسیار موثر دارد و می توانید بدون نگرانی و تنها با استفاده از برخی لوازم از شر سلول های مرده کف پا خود رها شوید.

راحت ترین و بی خطر ترین راه از بین بردن این خشکی ها استفاده از سوهان کف پا می باشد.

کافیست پا ها را چند دقیقه در آب گرمی که با کوکتل پدیکور، نمک پدیکور و ... ترکیب شده است قرار دهید تا سلول های مرده به خوبی نرم و آماده از بین رفتن باشد و بعد می توانید سوهان را کف پا بکشید تا پوست های زائد از بین برود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کف سابی
طول
25cm
محتویات بسته
سوهان کف پا دسته استیل + 10 عدد برچسب یدک سوهان
درجه زبری سوهان
150/80
طول دسته
10/5cm
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود