سوهان برقی JSDA JD200

توضیحات

سوهان برقی JSDA JD200 ساخت کشور چین بوده و به نسبت قیمتش کیفیت مناسبی دارد. این سوهان برقی بیشتر برای مصارف خانگی، استفاده ناخن کارانی که دارای حجم کار پایینی هستند و کارآموزان مناسب می باشد، درصورتی که استفاده روزانه شما از سوهان برقی زیاد است پیشنهاد می شود هزینه بالاتری کرده و از سوهان برقی های ساخت کشور کره جنوبی مانند مارک هایی نظیز میکرو ان ایکس، ماراتن و استرانگ تهیه نمایید.

دور موتور درج شده روی جعبه سوهان برقی 30000 دور می باشد که در تست های فنی انجان شده توسط تکنیسین های فروشگاه کاج این دور موتور واقعی به نظر نمی رسد و به نظر دستگاه در حد اکثر توان خود با دور موتوری حدود 25000 دور در دقیقه کار میکند که البته این دور موتور نیز برای مصارف آرایشی نظیر کاشت ناخن مناسب می باشد.

نقاط قوت و ضعف سوهان برقی JSDA JD200

نقاط قوت

دور موتور مناسب دسته

قیمت مناسب و ارزان

جنس دسته از استیل ضد زنگ

ترانس با قدرت بالای 30000 دور

کیفیت ساخت نسبتا مناسب قطعات

دسته آرایشی سبک 114 گرمی

نقاط ضعف

مناسب نبودن برای مصارف طولانی در روز

نقد و بررسی سوهان برقی JSDA JD200:

هندپیس سوهان برقی jd200

دسته (هندپیس) سوهان برقی JSDA JD200:

دسته سوهان برقی JSDA JD200 دسته ای با وزن سبک حدود 114 گرم بوده، طبق اطلاعات روی جعبه دسته دارای دور موتور 30000 دور است ولی از نظر تکنیسین های فروشگاه کاج واقعی نبوده دور موتور حدود 25000 می باشد. کیفیت ساخت نسبت به قیمت و چینی بودن دستگاه نسبتا مناسب است.

نمای جلوی دستگاه سوهان برقی ناخن jd200

نمای جلوی سوهان ناخن JSDA JD200:

تمامی کنترلر های سوهان برقی JSDA JD200 در جلوی دستگاه تعبیه شده است. دیمر برای روشن / خاموش کردن دستگاه و کنترل سرعت چرخش دستگاه از 0 تا 30000 دور استفاده می شود. سوکت اتصال هندپیس (دسته) JSDA JD200 در قسمت جلو سمت چپ دستگاه مشاهده میگردد. در قسمت جلو سمت راست دستگاه دکمه سه حالته ای جهت تنظیم خاموش / چپگرد / راستگرد دستگاه قرار گرفته است. بالای کنترل JSDA JD200 شیارهایی جهت تهویه هوا و خنک نگه د اشتن دستگاه تعبیه شده است.

نمای جانبی و پشت دستگاه سوهان برقی JSDA JD200

نمای جانبی دستگاه سوهان برقی نیل مستر Nail Master DM-208 :

در هر دو نمای جانبی دستگاه سوهان برقی JSDA JD200 هیچ دکمه و آپشنی مشاهده نمیگردد، تنها در پشت دستگاه سیم اتصال دستگاه به برق شهری 220 ولت تعبیه شده است. بر روی و کف دستگاه سوهان برقی JSDA JD200 شیار هایی جهت تهویه هوا و خنک نگه داشتن برد کنترل باکس (ترانس) دستگاه تعبیه شده که باعث افزایش طول عمر دستگاه میگردد. توجه داشته باشید جهت جلوگیری از صدمه دیدن دستگاه حتما از محافظ برق مناسب استفاده نمایید چرا که نوسانات ولتاژ برق در هنگام قطعی و وصلی برق شهری ممکن است آسیب جدی به دستگاه شما وارد نماید.

در کل دستگاه سوهان برقی JSDA JD200 ساخت کشور چین را می توان دستگاهی مقرون به صرفه و کارآمد مناسب کار خانگی و آموزش کارآموزان دانست. این دستگاه بین دستگاه های چینی وارد شده به ایران دارای کیفیت مناسب و بالایی بوده و در صورتی که قصد خرید یک سوهان برقی چینی را دارید این دستگاه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

رنگ
صورتی
ساخت کشور
چین
دور موتور
30000 دور در دقیقه
پدال
ندارد
چپ گرد و راست گرد
دارد
ولتاژ
220 ولت
وزن دسته (هند پیس)
120 گرم
نوع کاربری
خانگی - کارآموزی
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    سلام سوهان برقی مارک دیاموند خوبه ؟

    سلام سوهان برقی مارک دیاموند رو ما تا حالا نداشتیم و از کیفیت ساختش اطلاعی نداریم، ولی توی برند های کره ای نیست و احتمال 90 درصد چینی هست، کلا برند های چینی رو یرای مصارف زیاد و حرفه ای پیشنهاد نمیکنیم ولی برای کار خونگی میتونه مناسب باشه.


    به نظر شما چه سوهان برقی بگیرم هم از نظر قیمت مناسب باشه و هم با کیفیت باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    میتونید راهنمای کامل خرید سوهان برقی رو مطالعه کنید، در کل اگر برای کار قصد خرید دارید پیسنهاد میکنیم هزینه کنید و از دستگاه های کره ای برند میکرو ان ایکس، استرانگ و ماراتن خریداری کنید، اگر قصد خرید برای کار شخصی در منزل دارید میتونید از مدل های چینی مثل یونیکو و نیل مستر هم خریداری کنید. 


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود