سوهان برقی شارژی US-801

توضیحات

سوهان برقی یکی از مهم ترین ابزار ها در کاشت ناخن محسوب مشود که برای سوهان کشی و از بین بردن ناهمواری سطح ناخن استفاده می شود. سوهان برقی شارژی مدل US-801 دارای یک پک سر سوهان شنی می باشد که برای موارد مختلف قابل استفاده می باشد. این محصول دارای هندپیس ( دسته ) با وزنی حدود 133 گرم میباشد و طراحی بسیار خوبی دارد که سبب میشود استفاده از آن بسیار راحت و آسوده شود. یکی از مزیت هایی که این سوهان برقی نسبت به بقیه مدل ها دارد قابل حمل بودن و قابل شارژ بودن آن است با توجه به شرایط اخیر در زمینه قطعی برق، استفاده از سوهان برقی که قابلیت شارژ شدن دارد و نیازمند اتصال به برق نیست یک انتخاب خوب برای خرید دستگاه می باشد. با خرید این دستگاه در زمان قطعی برق شما دیگر نیازی به متوقف کردن کار خود ندارید. مدت زمانی که این دستگاه شارژ نگه میدارد و میتوانید با آن کار کنید 8 ساعت می باشد.

نقاط قوت سوهان برقی شارژی US-801

نقاط قوت

دور موتور مناسب دسته

قیمت مناسب و ارزان

طراحی مناسب هندپیس 

ترانس با قدرت بالای 30000 دور

کیفیت خوب ساخت قطعات

هندپیس ( دسته ) سبک 133 گرمی

نقد و بررسی سوهان برقی شارژی US-801:

هندپیس سوهان برقی jd200

دسته (هندپیس) سوهان برقی شارژی US-801:

دستگاه سوهان برقی شارژی US-801 داری هندپیس ( دسته ) سبکی می باشد که وزنی حدود 133 گرم دارد و همچنین طراحی هندپیس این سوهان برقی بطوری بوده که استفاده از آن راحت و آسوده می باشد. طبق اطلاعات دستگاه، هندپیس این محصول دارای دور موتور 30000 دور بر دقیقه می باشد که از نظر تکنسین های فروش کاج این مقدار واقعی بوده. کیفیت ساخت قطعات به نسبت قیمت آن مناسب است.

نمای جلوی دستگاه سوهان برقی ناخن jd200

کنترل باکس دستگاه سوهان برقی ناخن مدل US-801:

تمامی دکمه ها و کنترلر ها در جلوی دستگاه سوهان برقی شارژی US-801 تعبیه شده. دیمر برای روشن / خاموش کردن دستگاه، کنترل سرعت چرخش از 0 تا 30000 دور بر دقیقه استفاده میشود. سوکت اتصال هندپیس در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد. در قسمت جلو سمت راست دکمه ای دو حالته جهت راستگرد / چپگرد دستگاه تعبیه شده. روی بدنه کناری دستگاه شیار هایی جهت قرار گرفتن هندپیس مشاهده میشود که میتوان با قرار دادن پایه هندپیس بر روی شیار ها، هندپیس خود را در آنجا قرار داده. روی بدنه دستگاه یک آویز ( هولدر ) برای راحتی در حمل قرار داده شده. در پشت دستگاه سوکت اتصال شارژر قرار دارد. هنگامی که دستگاه را به شارژر متصل میکنید چراغ charging به رنگ قرمز در می آید و وقتی دستگاه به طور کامل شارژ شد چراغ charging به رنگ سبز در می اید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

رنگ
صورتی
دور موتور
30000 دور در دقیقه
پدال
ندارد
چپ گرد و راست گرد
دارد
وزن دسته (هند پیس)
133 گرم
زمان کارکرد با باتری
8 ساعت
حداکثر توان
18 وات
قابلیت شارژ شدن
دارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    سلام سوهان برقی مارک دیاموند خوبه ؟

    سلام سوهان برقی مارک دیاموند رو ما تا حالا نداشتیم و از کیفیت ساختش اطلاعی نداریم، ولی توی برند های کره ای نیست و احتمال 90 درصد چینی هست، کلا برند های چینی رو یرای مصارف زیاد و حرفه ای پیشنهاد نمیکنیم ولی برای کار خونگی میتونه مناسب باشه.


    به نظر شما چه سوهان برقی بگیرم هم از نظر قیمت مناسب باشه و هم با کیفیت باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    میتونید راهنمای کامل خرید سوهان برقی رو مطالعه کنید، در کل اگر برای کار قصد خرید دارید پیسنهاد میکنیم هزینه کنید و از دستگاه های کره ای برند میکرو ان ایکس، استرانگ و ماراتن خریداری کنید، اگر قصد خرید برای کار شخصی در منزل دارید میتونید از مدل های چینی مثل یونیکو و نیل مستر هم خریداری کنید. 


روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود