دستگاه سوهان برقی NAIL DRILL JMD-202

توضیحات

یکی از مهم ترین ایزار های کاشت ناخن سوهان برقی است که از آن جهت سوهان کشی ناخن ها و از بین بردن ناهمواری های سطح ناخن استفاده میشود. کار با سوهان برقی نیازمند تجربه و دقت بیشتری نسبت به سوهان دستی می باشد، شما با استفاده از دستگاه سوهان برقی میتوانید به کار خود سرعت ببخشید و کار سوهان کشی خود را با کیفیت بیشتری انجام دهید.

دستگاه سوهان برقی ناخن NAIL DRILL JMD-202 دارای دسته آرایشی ( هندپیس ) سبک به وزن 100 گرم می باشد که بدلیل طراحی مناسب کار با آن بسیار راحت می باشد، همچنین این محصول دارای یک پک سر سوهان شنی می باشد که کاربرد های متفاوتی دارد و برای راحتی در استفاده یک پدال پایی دارد که برای روشن و خاموش  کردن دستگاه می باشد.

نقاط قوت و ضعف سوهان برقی NAIL DRILL JMD-202

نقاط قوت

دور موتور بالای 35000 دسته ( هندپیس )

ترانس با قدرت بالای 35000 دور بر دقیقه 

دسته آرایشی ( هندپیس ) سبک به وزن حدود 100 گرم

کیفیت ساخت بالای قطعات

دارای پدال پایی برای قطع و وصل کردن دستگاه 

دارای دکمه چپ گرد / راستگرد 

نقاط ضعف

ندارد

نقد و بررسی سوهان برقی NAIL DRILL JMD-202

دسته آرایشی ( هندپیس ) سوهان برقی JMD-202

دسته آرایشی ( هندپیس ) سوهان برقی JMD-202

دسته آرایشی ( هندپیس ) دستگاه سوهان برقی ناخن NAIL DRILL JMD-202 دارای طراحی مناسب و کیفیت بالایی می باشد، وزن این هندپیس در حدود 100 گرم بوده که جزو دسته های سبک می باشد. این هندپیس توان 35000 دور بر دقیقه دارد که مناسب استفاده در سالن و منازل می باشد.

نمای جلوی سوهان برقی ناخن JMD-202

نمای جلوی سوهان برقی ناخن JMD-202

در جلوی دستگاه سوهان برقی JMD-202 یک دیمر برای تنظیم دور هندپیس از 0 تا 35000 دور بر دقیقه تعبیه شده. در کنار دیمر سمت چپ دکمه ای جهت خاموش/روشن کردن دستگاه می باشد. در قسمت پایین سمت چپ سوت اتصال هندپیس به دستگاه تعبیه شده و در کنار آن دکمه تنظیم چپ گرد / راست گرد وجود دارد. در بالای لوگوی NAIL DRILL شش پایه برای قرار گیری سر سوهان ها تعبیه شده که میتوانید سر سوهان های موجود در پک سر سوهان را در آنجا قرار دهید. در طرفین دستگاه دو پایه جهت قرار گیری هندپیس تعبیه شده که بسته به راحتی خود میتوانید هندپیس را در سمت چپ یا راست دستگاه قرار دهید.

نمای پشت دستگاه سوهان برقی ناخن NAIL DRILL JMD-202

نمای پشت دستگاه سوهان برقی ناخن NAIL DRILL JMD-202

در نمای پشت دستگاه در سمت راست دکمه تنظیم سه حالته قرار دارد، قرار دادن دکمه در حالت HAND به منزله تنظیم قطع و وصل شدن دستگاه با دیمر می باشد، در حالت وسط دستگاه متوقف می شود و در حالت FOOT قطع و وصل کردن دستگاه به وسیله پدال انجام میگیرد. در قسمت وسط یک عدد فیوز قابل تعویض برای دستگاه تعبیه شده که در هنگام نوسانات و یا قطعی های احتمالی جریان برق مانع از خرابی دستگاه میشود. در سمت چپ بالا سوکت اتصال پدال پایی قرار گرفته و پایین این سوکت سیم اتصال برق که به دستگاه متصل می باشد را مشاهده میکنید. در بالای این دکمه ها هواکشی جهت خنک کردن دستگاه تعبیه شده در استفاده های طولانی مدت به دستگاه آسیبی وارد نشود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

ارتفاع
9.5 سانتی متر
طول
24 سانتی متر
عرض
20 سانتی متر
وزن
1.2 کیلوگرم
رنگ
صورتی
ساخت کشور
چین
دور موتور
35000 دور در دقیقه
پدال
دارد
چپ گرد و راست گرد
دارد
قدرت
15 وات
وزن دسته (هند پیس)
100 گرم
صفحه نمایش دیجیتال
ندارد
نوع کاربری
خانگی - کارآموزی

مراجع خاص

بارکد EAN-13
1111111126295
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    سلام سوهان برقی مارک دیاموند خوبه ؟

    سلام سوهان برقی مارک دیاموند رو ما تا حالا نداشتیم و از کیفیت ساختش اطلاعی نداریم، ولی توی برند های کره ای نیست و احتمال 90 درصد چینی هست، کلا برند های چینی رو یرای مصارف زیاد و حرفه ای پیشنهاد نمیکنیم ولی برای کار خونگی میتونه مناسب باشه.


    به نظر شما چه سوهان برقی بگیرم هم از نظر قیمت مناسب باشه و هم با کیفیت باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    میتونید راهنمای کامل خرید سوهان برقی رو مطالعه کنید، در کل اگر برای کار قصد خرید دارید پیسنهاد میکنیم هزینه کنید و از دستگاه های کره ای برند میکرو ان ایکس، استرانگ و ماراتن خریداری کنید، اگر قصد خرید برای کار شخصی در منزل دارید میتونید از مدل های چینی مثل یونیکو و نیل مستر هم خریداری کنید. 


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود