سوهان دستی استالکس 100/180 STALEKS NFB-41/1

توضیحات

سوهان دستی کد NFB-41/1 ساخت کمپانی اوکراینی استالکس را میتوان یکی از بهترین سوهان دستی های موجود در بازار دانست، همانطور از کد این محصول پیداست یک سمت این سوهان دارای درجه زبری 100 (زبر) و سمت دیگر آن دارای درجه زبری 180 (نرم) می باشد.

سوهان دستی های ناخن بسیار متنوع هستند و این امکان را به شما می دهند که بتوانید به راحتی با توجه به نوع استفاده خود هر کدام که می خواهید را انتخاب کنید. برای مرتب کردن ناخن طبیعی به هیچ عنوان نباید از سوهان های زبر استفاده کنید چرا که باعث شکستن، ترک خوردن و در کل از بین رفتن کراتین ناخن طبیعی می شود. از سوهان های زبر که دارای گریت 80/ 100/ 120 می باشد برای مرتب کردن ناخن های کاشته شده استفاده می شود و در صورت استفاده از سوهان زبر برای کاشت ژل باید فشار کمتری به ناخن وارد کنید و از سوهان هایی که دارای گریت 180/220 و 240 هستند برای ناخن طبیعی و یا کاشت ژل استفاده می شود. سوهان دستی های ناخن برند پلاتینیوم از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و هم برای استفاده حرفه ای و هم برای استفاده شخصی در منزل گزینه مناسبی می باشد و می توانید بدون نگرانی از آن استفاده  نمایید. مزیت سوهان دستی ناخن پلاتینیوم در ضد آب بودن این محصول می باشد که می توانید بعد از استفاده برای هر شخص آن را ضد عفونی نمایید.

لازم به ذکر است که با افزایش درجه زبری،سوهان نرم تر و با کاهش آن سوهان زبر تر می شود.سوهان هایی که زبری بیشتری دارند برای صیقلی کردن مواد کاشت پودر و سوهان های نرم تر برای ناخن های طبیعی و صیقلی کردن ژل کاربرد دارند، برای ناخن های طبیعی باید از سوهان های نرم استفاده شود.

فروشگاه کاج جهت افزایش آگاهی شما عزیزان انواع و تفاوت سوهان دستی های ناخن را در یک مطلب در قسمت وبلاگ سایت آموزش داده است.

درباره کارخانه استالکس

کارخانه STAKELS در سال 1996 در کشور اوکراین تاسیس گردیده و با جدید ترین ماشین آلات آلمانی، آمریکایی و ژاپنی تجهیز شده است. کیفیت بالای متریال استفاده شده در محصولات و کیفیت ساخت بسیار بالا باعث شده این کارخانه به یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان محصولات پزشکی و مراقبتی تبدیل شود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
NFB-41/1

مشخصات

مناسب برای
مرتب کردن اطراف ناخن کاشته شده
رنگ
طوسی
ساخت کشور
اوکراین
درجه زبری سوهان
100/80
قابلیت شستشو
دارد
مدل سوهان
هلالی
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل آی ژل I GEL لاک ژل آی ژل I GEL
محبوب
120,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود