بیس سوهان دستی ABE-20 + دونات رول 8 متری سمباده یدک AT-180 استالکس STALEKS

توضیحات

این پک شامل دو محصول از کمپانی نام آشنای استالکس اوکراین شامل یک عدد بیس سوهان دستی استالکس کد ABE-20 و یک دونات (قاب همراه با رول سمباده یدک 8 متری) استالکس کد AT-180 می باشد. طول بیس سوهان دستی 16 سانتی متر می باشد و این به این معناست که به وسیله رول یدک 8 متری می توانید 50 سوهان دستی داشته باشید. دونات شامل یک قاب دارای کاتر برای برش راحت تر رول سمباده و یک رول 8 متری است، در صورتی که رول تمام شود می توانید رول یدک 8 متری را به صورت جداگانه با قیمت ارزان تر خریداری نمایید و در قاب دونات قرار دهید و مجددا از دونات استفاده نمایید.

1-بیس پلاستیکی ABE-20: بیس سوهان دستی ساخته شده از پلاستیک شفاف با مقاومت بالا بوده و قابلیت شستشو و ضد عفونی با انواع مواد ضد عفونی کننده را دارد. این بیس دارای وزن سبک و فرم مناسبی است که استفاده از آن را آسان و راحت می سازد. وزن آن تنها 7 گرم، طول سوهان 16 سانتی متر و عرض آن 18 میلی متر است.

2-دونات استالکس AT-180: دونات استالکس یک قاب پلاستیکی بسیار زیبا شبیه به شیرینی دونات است که دارای یک کاتر جهت برش راحت تر سمباده یدک است، داخل قاب یک رول 8 متری سمباده یدک با درجه زبری 180 (نرم) قرار دارد، همانطور که گفته شد در صورت تمام شدن رول می توانید با هزینه کمتر رول 8 متری یدک دونات را جداگانه خریداری نموده و در قاب دونات قرار دهید و مجددا استفاده نمایید.

درباره کارخانه استالکس

کارخانه STAKELS در سال 1996 در کشور اوکراین تاسیس گردیده و با جدید ترین ماشین آلات آلمانی، آمریکایی و ژاپنی تجهیز شده است. کیفیت بالای متریال استفاده شده در محصولات و کیفیت ساخت بسیار بالا باعث شده این کارخانه به یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان محصولات پزشکی و مراقبتی تبدیل شود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
ABE-20

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن
کشور مبدا برند
اوکراین
ساخت کشور
اوکراین
جنس دسته
پلاستیک فشرده مقاوم
محتویات بسته
بیس سوهان دستی استالکس ABE-20 - دونات رول 8 متری سمباده یدک استالکس AT-180
درجه زبری سوهان
180
قابلیت شستشو
دارد
سری ساخت
اکسپرت Expert
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود