بیس سوهان دستی ABE-20 + پک 30 عددی یدک DFE-20-100 استالکس STALEKS

توضیحات

این پک شامل دو محصول از کمپانی نام آشنای استالکس اوکراین شامل یک عدد بیس پلاستیکی سوهان دستی استالکس کد ABE-20 و یک پک 30 عددی برچسب یدک سوهان دستی استالکس DFE-20-100 می باشد. طول بیس سوهان دستی 16 سانتی متر می باشد و از جنس پلاستیک فشرده با کیفیت بالا ساخته شده است. برچسب ها دارای چسبندگی بسیار بالایی بوده و حتی در برابر رطوبت و آب نیز مقاوم هستند. در صورت اتمام 30 عدد یدک موجود می توانید پک یدک سوهان DFE-20-100 را با قیمت ارزان تر خریداری نموده و مجددا از بیس خود استفاده نمایید.

1-بیس پلاستیکی ABE-20: بیس سوهان دستی ساخته شده از پلاستیک شفاف با مقاومت بالا بوده و قابلیت شستشو و ضد عفونی با انواع مواد ضد عفونی کننده را دارد. این بیس دارای وزن سبک و فرم مناسبی است که استفاده از آن را آسان و راحت می سازد. وزن آن تنها 7 گرم، طول سوهان 16 سانتی متر و عرض آن 18 میلی متر است.

2-پک یدک استالکس DFE-20-100: این پک شامل 30 عدد برچسب سوهان مانیکور با درجه زبری 100 (زبر) می باشد، در دوران همه گیری بیماری های ویروسی و نیاز به مراعات پروتکل های بهداشتی برچسب های سوهان یکبار مصرف استالکس گزینه بسیار مناسبی بوده و علاوه بر کیفیت بالا و فیمت مناسب اطمینان خاطر شما و مشتریان شما را فراهم می سازند. به راحتی می توانید بعد از هر کار برچسب سوهان را جدا نموده و دور انداخته بیس پلاستیکی ABE-20 خود را با هر نوع مواد و یا دستگاهی ضدعفونی نمایید.

درباره کارخانه استالکس

کارخانه STAKELS در سال 1996 در کشور اوکراین تاسیس گردیده و با جدید ترین ماشین آلات آلمانی، آمریکایی و ژاپنی تجهیز شده است. کیفیت بالای متریال استفاده شده در محصولات و کیفیت ساخت بسیار بالا باعث شده این کارخانه به یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان محصولات پزشکی و مراقبتی تبدیل شود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
ABE-20

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن
کشور مبدا برند
اوکراین
ساخت کشور
اوکراین
جنس دسته
پلاستیک فشرده مقاوم
محتویات بسته
بیس سوهان دستی استالکس ABE-20 - پک 30 عددی یدک DFE-20-100 استالکس
درجه زبری سوهان
100
قابلیت شستشو
دارد
سری ساخت
اکسپرت Expert
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود