سوهان مانیکور یونی کورن 100/180 UNICORN

توضیحات

سوهان مانیکور ناخن طبیعی یونی کورن دو رو بوده و دارای درجه زبری های 100 و 180 می باشد، این سوهان دستی برای مرتب سازی ناخن های طبیعی کاربرد داشته، طرف 100 آن زبر و طرف 180 آن نرم می باشد. 

سوهان دستی های ناخن بسیار متنوع هستند و این امکان را به شما می دهند که بتوانید به راحتی با توجه به نوع استفاده خود هر کدام که می خواهید را انتخاب کنید. برای مرتب کردن ناخن طبیعی به هیچ عنوان نباید از سوهان های زبر استفاده کنید چرا که باعث شکستن، ترک خوردن و در کل از بین رفتن کراتین ناخن طبیعی می شود. از سوهان های زبر که دارای گریت 80/ 100/ 120 می باشد برای مرتب کردن ناخن های کاشته شده استفاده می شود و در صورت استفاده از سوهان زبر برای کاشت ژل باید فشار کمتری به ناخن وارد کنید و از سوهان هایی که دارای گریت 180/220 و 240 هستند برای ناخن طبیعی و یا کاشت ژل استفاده می شود. سوهان دستی های ناخن برند یونی کورن از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و هم برای استفاده حرفه ای و هم برای استفاده شخصی در منزل گزینه مناسبی می باشد و می توانید بدون نگرانی از آن استفاده  نمایید. مزیت سوهان دستی ناخن یونی کورن در ضد آب بودن این محصول می باشد که می توانید بعد از استفاده برای هر شخص آن را ضد عفونی نمایید.

لازم به ذکر است که با افزایش درجه زبری، سوهان نرم تر و با کاهش آن سوهان زبر تر می شود. سوهان هایی که زبری بیشتری دارند برای صیقلی کردن مواد کاشت پودر و سوهان های نرم تر برای ناخن های طبیعی و صیقلی کردن ژل کاربرد دارند، برای ناخن های طبیعی باید از سوهان های نرم استفاده شود.

فروشگاه کاج جهت افزایش آگاهی شما عزیزان انواع و تفاوت سوهان دستی های ناخن را در یک مطلب در قسمت وبلاگ سایت آموزش داده است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
مرتب کردن اطراف ناخن
رنگ
آبی
درجه زبری سوهان
100/180
قابلیت شستشو
دارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود