سوهان دستی 100/180 بلا BELLA - قابل شستشو

توضیحات

یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برند های محصولات ناخن در ایران بلا می باشد. سوهان دستی های بلا نیز یکی از بهترین و با دوام ترین سوهان دستی های بازار استُ. سوهان دستی 100/180 بلا قابل شستشو است و می توانید به مدت زیاد از آن استفاده نمایید. یک طرف سوهان دستی دارای درجه زبری زیاد (زبر) 100 است و طرف دیگر دارای درجه زبری کم (نرم) 180 است.

یکی از دغدغه های ناخن کاران همواره پیدا کردن سوهان دستی با کیفیت و ماندگاری بالا بوده است. سوهان دستی بلا از دسته سوهان دستی هایی است که هر ناخنکاری با یکبار استفاده مشتری دائم آن می شود. این محصول قیمت بسیار مناسبی نسبت به کیفیت فوق العاده ای که ارائه داده است دارد و از ارزش خرید بالایی برخوردار است. سال هاست که سوهان دستی بلا در فروشگاه کاج نیل شارژ می شود و به فروش می رسد و در این سالها بیشترین میزان رضایت را نزد مشتریان داشته است. می توانید این محصول را با خیال راحت خریداری کرده و برای مصارف خانگی و سالنی استفاده نمایید.

سوهان دستی کاشت ناخن 100/180، با برند بلا BELLA، یک محصول عالی برای کاربردهای کاشت ناخن است. یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول، قابلیت شستشوی آن است. این به شما امکان می‌دهد سوهان را پس از استفاده به راحتی تمیز کنید و مجدداً برای استفاده بعدی آماده کنید. با کیفیت بالا و با استفاده از مواد با کیفیت، سوهان دستی کاشت ناخن 100/180 بلا BELLA تضمین می‌کند که کارهای کاشت ناخن شما به بهترین شکل انجام شود. این محصول انتخابی عالی برای حرفه‌ای‌های صنعت زیبایی و آرایش است و به طور کلی به کاربران خانگی نیز پیشنهاد می‌شود. با سوهان دستی کاشت ناخن 100/180 بلا BELLA، به راحتی ناخن‌های خود را زیبا و مرتب نمایید و از آن لذت ببرید.

سوهان دستی بلا نسبت به قیمت از ارزش خرید بالایی برخوردار است. این سوهان دستی بسیار مقاوم بوده و کار سوهان کشی را برای شما آسان می کند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
همه انواع کاشت ناخن
درجه زبری سوهان
100/180
قابلیت شستشو
دارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود