ضد قارچ ناخن آی بی آی IBI U-CURE 15m

توضیحات

ضد قارچ ناخن یک محصول بسیار مهم برای آماده سازی ناخن قبل از کاشت می باشد. قبل از مواد گذاری روی ناخن ابتدا باید چربی، آلودگی و رطوبت سطح ناخن را کاملا از بین برد و در صورت از بین نبردن و آماده نبودن ناخن، مواد به درستی روی ناخن نمی چسبد و یا پس از مواد گذاری به مرور کاشت شروع به هوا گرفتن کرده و از روی ناخن بلند می شود و به دلیل فضای مرطوبی که زیر مواد بوجود می آورد، موقعیت را برای رشد و نمو باکتری ها فراهم می کند که باید سریع درمان شود چرا که ممکن است عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. 

کاربرد دیگر ضد قارچ یا همان دهیدراتور ناخن از بین بردن باکتری های روی سطح ناخن می باشد که در حالت عادی روی ناخن وجود دارد اما اگر از بین نرود بستر رشد آن ها را زیر کاشت فراهم می کند. هنگام خرید ضد قارچ به کیفیت محصول دقت زیادی داشته باشید چرا که اگر از کیفیت بالایی برخوردار نباشد تمام آلودگی، چربی و رطوبت را از بین نمی برد و ممکن است بعد از کاشت مشکل ایجاد کند. ضد قارچ ناخن آی بی آی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و قیمت مقرون به صرفه این محصول، ارزش خرید آن را بالا می برد و برای تمامی ناخنکاران محترم با تجارب و مهارت های متفاوت مناسب می باشد و می توانند بدون نگرانی از ضد قارچ ناخن ibi استفاده نمایند.

تفاوت ضد قارچ ناخن U-PREP و U-CURE در این است که ضد قارچ U-CURE برای نواحی که رطوبت بالایی دارد طراحی شده است و افرادی که در جاهایی که از نظر جوی و اقلیمی رطوبت بالایی دارد زندگی می کنند بهتر است این نوع ضد قارچ را تهیه نمایند.

فروشگاه کاج جهت افزایش آگاهی شما عزیزان در وبلاگ سایت ضد قارچ ناخن را معرفی کرده است و در مطلبی جداگانه روش درمان ضد قارچ ناخن را آموزش داده است کافیست قسمت آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

درباره کارخانه آی بی آی IBI

کارخانه برند IBI که مخفف IMPRESSION BEAUTY INTERNATIONAL است، در سال 2006 به صورت انحصاری در ایالات متحده آمریکا با هدف نوآوری در لوازم کاشت ناخن و تولید محصولات بسیار با کیفیت جهت جلب رضایت مشتریان و غلبه بر تولید اجناس بی کیفیت رقبا تاسیس شد. تمامی محصولات این برند از بهترین متریال ساخته شده است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
از بین بردن چربی، آلودگی و رطوبت روی ناخن قبل از کاشت
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود