ژل تاپ کات سوپر شاین دو نیل Do Nail

توضیحات

ژل تاپ کات سوپر شاین دو نیل را می توان از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار ایران دانست، قیمت مناسب و حجم 18 میل ارزش خرید این محصول را بسیار بالا برده است. ژل تاپ کات دو نیل سوپر شاین بوده و براقیت بسیار بالایی دارد. از تاپ کات دو نیل می توانید در مرحله آخر کاشت پودر، کاشت ژل و ژلیش ناخن استفاده نمایید. تاپ کات دو نیل یک لایه مقاوم ، شفاف و درخشان روی ناخن ایجاد می نماید، این تاپ کات در مدت 30 ثانیه در دستگاه های UV - LED و دو دقیته در دستگاه های UV خشک می شود و پس از خشک شدن نوچی نداشته و به کلینزر نیاز ندارد. ژل تاپ شاین دو نیل مخصوص کار کاشت ناخن تولید شده و داری تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) می باشد.

درباره محصولات کاشت ناخن Do Nail

محصولات کاشت ناخن دو نیل را می توان یکی از بهترین محصولات با قیمتی مناسب دانست، شرکت وارد کننده محصولات دو نیل را نیز مانند سایر محصولات خود گارانتی نموده و مشتریان محترم می توانند در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده آن را به فروشگاه مرجوع نمایند. گارانتی کردن محصولی مصرفی از طرف شرکت وارد کننده امنیت یک خرید لذت بخش را برای مشتریان محترم فراهم می سازد. همچنین قیمت گذاری بسیار مناسب این محصول به نسبت کیفیت آن در دوران گرانی دلار و تورم گویای حمایت از هنرمندان رشته ناخن می باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
سوپر شاین
مناسب برای
کاشت ناخن اکرولیک - کاشت ژل - ژلیش ناخن
رنگ
گل ارکیده
حجم
18 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل ربیت RABBIT لاک ژل ربیت RABBIT
‎−20%
محبوب
92,000 تومان 115,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود