تاپ شاین ناخن آی بی آی IBI U-SHINE 15m

توضیحات

ژل یو شاین برند آمریکایی آی بی آی مشابه تاپ شاین سایر برند های تولید کننده مواد کاشت ناخن می باشد و نه تنها روی ناخن درخشش خیره کننده ای ایجاد می کند بلکه به عنوان یک لایه محافظ خیلی قوی عمل کرده و از کاشت مراقبت می کند و مانع از لب پر شدن، ترک خوردن و چروک شدن کاشت پودر و یا کاشت ژل می شود و به دلیل غلظت نسبتا بالایی که دارد امکان حالت دادن آن روی ناخن وجود دارد و می توان قوس روی ناخن ایجاد کرد و بعد ناخن ها را در دستگاه UVLED خشک کرد. U-SHINE ناخن برند آی بی آی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که دارد از ارزش خرید بالایی هم برخوردار می باشد و تمامی ناخنکاران محترم می توانند بدون نگرانی از کیفیت این محصول از تاپ شان ناخن IBI استفاده نمایند.

فروشگاه کاج جهت افزایش آگاهی شما عزیزان تفاوت و کارایی انواع تاپ کات و تاپ شاین و تاپ ژل را آموزش داده است، کافیست قسمت آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

درباره کارخانه آی بی آی IBI

کارخانه برند IBI که مخفف IMPRESSION BEAUTY INTERNATIONAL است، در سال 2006 به صورت انحصاری در ایالات متحده آمریکا با هدف نوآوری در لوازم کاشت ناخن و تولید محصولات بسیار با کیفیت جهت جلب رضایت مشتریان و غلبه بر تولید اجناس بی کیفیت رقبا تاسیس شد. تمامی محصولات این برند از بهترین متریال ساخته شده است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
ایجاد یک لایه براق و محافظ روی کاشت پودر و ژل
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود