ضد قارچ ناخن ان بی آی NBI 15ml

توضیحات

یکی از مهم ترین محصولات جانبی کاشت ناخن ضد قارچ ناخن می باشد که برای آماده سازی ناخن قبل از کاشت استفاده می شود. همان طور که می دانید قبل از شروع مراحل کاشت ناخن باید سطح ناخن از هرگونه چربی و آلودگی پاک شود. در صورت اهمیت ندادن به این موضوع امکان هوا گرفتن زیر مواد کاشت به وجود می آید. به دلیل فضای مرطوبی که زیر مواد کاشت به وجود می آید امکان رشد قارچ و باکتری فراهم می شود که صدمات زیادی به ناخن می زند. 

از دیگر فواید استفاده از ضد قارچ ( DEHYDRATOR ) ضد عفونی شدن سطح ناخن می باشد. توجه داشته باشید که در هنگام خرید ضد قارچ، کیفیت آن بسیار مهم می باشد چرا که در صورت خرید ضد قارچ نامرغوب تمامی باکتری ها و آلودگی های ناخن از بین نمی رود. در صورت ضد عفونی نشدن سطح ناخن به طور کامل امکان ایجاد قارچ و باکتری نیز به وجود می آید.

ضد قارچ ناخن ان بی آی NBI

ضد قارچ کاشت ناخن ان بی آی NBI ساخت کشور آمریکا می باشد و کیفیت بسیار خوبی دارد. در صورت استفاده از این محصول دیگر نگران هوا گرفتن و رشد باکتری بر روی ناخن های خود نباشید زیرا خاصیت ضدعفونی کننده بسیار خوبی دارد. ضد قارچ ناخن NBI علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارد قیمت مقرون به صرفه ای داشته و ارزش خرید بالایی دارد. ضد قارچ کاشت ناخن NBI دارای حجم 15 میل می باشد که مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل می باشد.

فروشگاه کاج جهت کسب اطلاعات برای شما عزیزان در قسمت وبلاگ سایت به طور کامل ضد قارچ ناخن را معرفی کرده و همچنین در مطلبی دیگر درمان قارچ ناخن را به طور کامل توضیح داده. کافیست برای مشاهده صفحه مورد نظر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید تا مستقیم به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
از بین بردن چربی و آلودگی روی ناخن
ساخت کشور
آمریکا
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود