فرمر تتیس آلومینیومی 300 عددی TETIS AL01

توضیحات

کاشت ناخن انواع مختلفی از جمله کاشت ناخن با پودر (کاشت اکریلیک ناخن) و کاشت ناخن با ژل ( بیلدر ژل، لمینیت ناخن، پلی ژل ناخن، رابر بیس ناخن، مونو ژل ناخن و ... ) دارد که هر کدام را با استفاده از روش های مختلفی مثل استفاده از فرمر و تیپ کاشت ناخن روی ناخن می کارند که البته در صورت استفاده از تیپ و فرمر روی ناخن جهت انواع کاشت می توان به قد ناخن افزود.

فرمر یک وسیله بسیار کاربردی برای ناخنکاران محترم می باشد چرا که می توانند بدون نگرانی با توجه به درجه بندی های روی فرمر، اندازه مورد علاقه مشتری را روی درجه چک کنند سپس همه ناخن ها را به یک اندازه مواد گذاری نمایند که تمام ناخن ها یکدست باشد. فرمر ها در مدل های مختلفی مثل فلزی و کاغذی و در سایز ها و تعداد مختلف تولید می شوند و ناخنکاران با توجه به نوع کار خود از هر کدام که مایل باشند استفاده می کنند.

فرمر کاشت ناخن آلومینیومی تتیس مانند سایر محصولات این برند از قیمت مقرون به صرفه ای با توجه به کیفیت و تعداد ( 300 عددی ) بالایی که دارد برخوردار می باشد و اگر ناخنکاری هستید که اولیت خرید شما، کیفیت محصول است می توانید با تهیه این فرمر نتیجه دلخواه را در کاشت دریافت کرده و بدون نگرانی از آن استفاده نمایید.

فروشگاه کاج روش استفاده از انواع فرمر کاشت ناخن و معرفی فرمر کاشت ناخن را در مطلبی در وبلاگآموزش داده است کافیست قسمت آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت پودر و ژل ناخن با فرمر
تعداد در بسته بندی
300 عدد
جنس
آلومینیوم
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود