فرمر کاشت ناخن بس آندره 300 عددی BESONDERE

توضیحات

امروزه کاشت ناخن انواع مختلف و تکنیک های متنوعی دارد، کاشت ناخن با پودر (کاشت اکریلیک ناخن) و کاشت ناخن با ژل مانند( پلی ژل، لمینیت ناخن، بیلدر ژل ناخن، مونو ژل ناخن، رابر بیس و...) از انواع کاشت ناخن می باشند. استفاده از تیپ فرمر از پر کاربرد ترین تکنیک های کاشت به شمار می روند که به شما این امکان را میدهند که در صورت دلخواه قد ناخن خود را افزایش دهید.

فرمر وسیله ای پر کاربرد برای کاشت ناخن است و از مزیت های فرمر میتوان به مدرج بودن آن اشاره کرد بطوریکه با استفاده از درجه بندی مندرج بر روی فرمر میتوانید قد تمامی ناخن هارا به یک اندازه دلخواه برسانید. فرمر ها مدل های مختلفی دارند که جنس هایی نظیر ( کاغذی، طلقی و فلزی ) دارند که شما می توانید با توجه به نیاز خود فرمر مناسب را خود را  انتخاب کنید.

فرمر کاشت ناخن بس آندره دارای کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه ای می باشد، جنس این فرمر کاغذی و در هر بسته بندی حاوی 300 عدد می باشد که انعطاف خوبی دارد و به راحتی قابل استفاده می باشد.

فروشگاه کاج روش استفاده از انواع فرمر کاشت ناخن و معرفی فرمر کاشت ناخن را در مطلبی در وبلاگ آموزش داده است کافیست روی قسمت آبی کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت پودر و ژل ناخن
تعداد در بسته بندی
300 عدد
جنس
کاغذی
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود