مکنده و فن زیر دست LED دار 60 وات

توضیحات

این فن به تازگی وارد بازار لوازم کاشت ناخن در ایران شده است و به دلیل قابلیت های متعدد و طراحی فوق العاده ای که دارد، سریعا جای خود را در دل تمامی ناخنکاران باز کرده است.

اولین مزیت این دستگاه در چند منظوره بودن آن است چرا که شما با خریدن یک دستگاه می توانید از آن، هم به عنوان فن زیر دست در 2 حالت مختلف و هم به عنوان چراغ، جهت تسلط بیشتر هنگام کار کردن استفاده نمایید.

حالت اول استفاده از فن

ابتدا فیلتر موجود در جعبه را روی فن قرار دهید سپس صفحه ای که جهت استفاده از فن زیر دست طراحی شده است را روی دستگاه قرار دهید.

حالت دوم

قسمت لوله ای کششی مانندی که در جعبه دستگاه قرار دارد را از زیر صفحه مخصوص لوله رد کرده و حتما آن را فیکس کنید، سپس صفحه ای که لوله روی آن قرار گرفته است را روی فن قرار دهید.

لوله این دستگاه به ابعاد 600 میلی متر بلند شده و به صورت 360 درجه انعطاف پذیر می باشد و می چرخشد.

حالت سوم

سر لوله 3 عدد لامت 60 وات تعبیه شده است و کافیست سیمی که به آن متصل می باشد را در جای مشخصی که در خود دستگاه زیر صفحه وجود دارد، قرار دهید تا برق در لامپ ها جریان پیدا کند.

زمانی که شما خواهان استفاده از چراغ دستگاه باشید، با لمس دکمه FAN همزمان مکنده دستگاه شروع به کار کار کردن می کند و قادرید از دو قابلیت همزمان بهره ببرید.

دکمه ها

دکمه های این مکنده به صورت لمسی می باشد که کار را برای شما بسیار لذت بخش تر می کند و با لمس دکمه LED لامپ ها روشن می شود و با لمس دکمه FAN مکنده یا همان فن به کار می افتد.

هنگام مانیکور و پدیکور کردن گرد هایی در اثر سوهان کشیدن در هوا آزاد می شود که مستقیما وارد ریه های ناخنکار و خود مشتری می شود و ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به افراد وارد نماید. برای رفع این مشکل می توانید از فن زیر دست استفاده نمایید که گرد های ناخن را در هوا آزاد می کند اما این دستگاه، هوا را به داخل می کشد که این یک مزیت فوق العاده  می باشد چرا که دیگر گرد ها در هوا معلق نشده و وارد دستگاه می شود.

طول عمر موتور این دستگاه حدودا 1000 ساعت می باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
جمع آوری گرد ناخن هنگام کاشت
ساخت کشور
چین
دور موتور
4500 دور در دقیقه
نوع لامپ
LED
قدرت
60 وات
تعداد لامپ
3 عدد
جنس
پلاستیک ABS
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود