فن زیر دست تک موتوره پلکسی ای ام EM - صورتی

توضیحات

یکی از وسایل مهم و ضروری در برای حفظ سلامت ناخن کاران عزیز فن های زیر دست هستند، همانطور که می دانید هنگام کار ناخن گرد مواد زیادی در هوا پخش شده و در طولانی مدت به سلامت ناخن کاران صدمه می زند. فن های زیر دست یک تکیه گاه عالی برای دست مشتری است تا از خسته شدن مشتری جلوگیری کنند و بخش زیادی از گرد ها را هنگام کار به داخل کیسه کشیده تا هم سلامت ناخن کار حفظ شود و محیط کار نیز کمتر کثیف شود.

فن زیر دست ای ام دارای یک موتور بسیار قوی با قدرت 22 وات می باشد، این فن بسیار زیبا بوده و فضای کمی روی میز کار شما اشغال خواهد کرد. جنس روی فن زیر دست ای ام از پلکسی با کیفیت و براق بوده که جلوه خاصی به میز کار شما خواهد بخشید، به همراه فن زیر دست ای ام دو کیسه پارچه ای قابل شستشو جهت جمع آوری گرد ناخن قرار گرفته است. روی این فن یک پد نرم چرمی برای جلوگیری از خستگی دست مشتری نیز تعبیه شده است. 

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

رنگ
صورتی
ساخت کشور
ایران
رویه
پلکسی براق
تعداد فن
یک عدد
قدرت
22 وات
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل هیت HEAT لاک ژل هیت HEAT
محبوب
85,000 تومان
(1)
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود