قلم طراحی ناخن چوبی ژیفانشی ZHEFANSHI

توضیحات

قلم طراحی ناخن ژیفانشی یک محصول بسیار مناسب و با کیفیت جهت پیاده کردن تمامی طرح ها و ایده های مورد نظر ناخنکاران خلاق و هنرمند می باشد و با طراحی منحصر به فرد دسته این محصول کار را جهت تسلط بیشتر هنگام کار کردن بسیار راحت تر کرده است. اخیرا ناخنکاران به سرعت کیفیت کار های خود را هم به وسیله مواد کاشت ناخن هم با استفاده از وسایل تخصصی مورد نیاز جهت انواع کاشت و طراحی ناخن افزایش می دهند. در صورت خریدن مواد و وسایل کاشت ناخن نا مرغوب به دلیل قیمت پایین، ضرر ناخنکار چند برابر می شود چرا که در مدت زمان خیلی کم مجبور به تعویض آن می باشند. قلم طراحی ناخن ژیفانشی شامل یک عدد درب جهت مراقبت از موی قلم می باشد.

اخیرا رقابت بین ناخنکاران محترم به وسیله طراحی های متنوع و جدید می باشد چراکه مشتری ها به دنبال طراحی هایی هستند که منحصر به فرد باشد. این رقابت که با وسایل جدیدی که برای انواع طراحی وارد بازار شده است میسر می شود. یک طراحی خاص و کاملا منحصر به فرد می باشد که تفاوت کار ناخنکاران را مشخص می کند. حتما باید از قلم مخصوص طراحی استفاده شود. قلم طراحی پانوس کیفیت مناسبی دارد و نسبت به قیمتی که دارد کاملا مقرون به صرفه می باشد،برای ناخنکرانی که کیفیت کارشان برایشان مهم است، قلم طراحی پانوس گزینه مناسبی می باشد. لازم به ذکر است که نگه داری قلم بسیار هائز اهمیت می باشد و در صورت نگه داری صحیح از قلم می توانید مدت طولانی تری از آن استفاده نمایید.

با مراجعه به قسمت وبلاگ سایت می توانید تمامی مطالب مربوط به انواع قلم و نگهداری از آنها به همراه سایر مطالب مربوط به آموزش کاشت ناخن و لوازم کاشت ناخن را مطالعه نمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
طراحی روی ناخن
جنس مو
موی مصنوعی
جنس دسته
چوب
نظرات(1)
مجموع امتیاز
5
1 نظر
کیفیت
(5)
من این قلمو خریدم و خیلی راضی بودم چونکه بدنش مثل خودکار بخاطر همین راحت طراحی کردم

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود