قلم لاینر مو بلند پیکسل PIXEL

توضیحات

قلم لاینر مو بلند پیکسل PIXEL

قلم طراحی لاینر برای ایجاد طرح های متنوع روی ناخن استفاده می شود. این طرح ها می توانند شامل خطوط، نقاط، شکل ها و طرح های پیچیده تر باشند. در طراحی ناخن قلم لاینر بیشتر برای ایجاد خطوط باریک و نازک، طرح های هنری و حتی نوشتن حروف و اعداد استفاده می شود. این قلم ها دارای نوک باریک و بلند هستند تا کشیدن خطوط را تا حد امکان ساده و لذت بخش نمایند.

قلم لاینر مو بلند برند پیکسل یکی از بهترین قلم های لاینر موجود در بازار می باشد و هنر شما را به خوبی نشان می دهد. قلم سوزنی پیکسل جزو قلم های با کیفیت بالا برای انجام طراحی های خطی بوده و برای کشیدن خطوط ظریف روی ناخن بسیار مناسب است. طول موی قلم لاینر پیکسل 8 میلی متر است و در دسته قلم های مو بلند قرار می گیرد قلم پیکسل با دسته فلزی تولید شده و برای استفاده حرفه ای در سالن های ناخنکاری پیشنهاد می شود چرا که نتیجه طراحی شما را بسیار زیباتر می نماید.

اگر قصد خرید یک قلم طراحی با کیفیت بالا برای ایجاد طرح هایی بی نقص و حرفه ای را دارید قلم پیکسل می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

فروشگاه کاج جهت سهولت استفاده شما عزیزان از انواع قلم، روش های صحیح تمیز کردن انواع  قلم جهت استفاده طولانی مدت از آن را برای شما آموزش داده است. (کافیست قسمت های آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید)

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
طراحی ناخن
سایز قلم
8 میلی متر
جنس مو
موی مصنوعی
جنس دسته
فلز
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل هیت HEAT لاک ژل هیت HEAT
محبوب
85,000 تومان
(1)
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود