قلم طراحی فلور FLOR - 10/0

توضیحات

قلم طراحی فلور FLOR - 10/0

برند محبوب فلور تولید کننده لوازم کاشت ناخن، قلم لاینر های با کیفیتی را در دو سایز متفاوت برای ناخنکاران عزیزی که طراحی های ظریف روی ناخن اعمال می کنند نیز عرضه کرده است. قلم لاینر 10/0 این برند از موی مصنوعی ساخته شده است و موی سوزنی و بسیار باریک به کار رفته در قلم دست شما را برای کشیدن جزئیات بیشتر و طرح های کوچک کاملا باز می گذارد، این محصول باعث می شود شما با تسلط بیشتری طراحی های هنرمندانه خود را روی ناخن انجام دهید و از نتیجه کار داشته باشید.

اکنون شما می‌توانید به جهان هنر و طراحی ناخن‌ها با قلم طراحی ناخن 10/0 فلور راه یابید. این قلم بی‌نظیر با نازکترین نوک ممکن، ابزاری قدرتمند برای ایجاد طرح‌ها و جزئیات دقیق بر روی ناخن‌هاست.

با قلم طراحی ناخن 10/0، هنر ناخن‌ها به یک سطح جدید ارتقا خواهد یافت. آیا به دنبال خلق طرح‌های هنری، الگوها یا نقاشی‌های خاصی بر روی ناخن‌ها هستید؟ با این قلم دقیق و حرفه‌ای، امکان‌پذیر است!

طراحان ناخن حرفه‌ای و علاقه‌مندان به طراحی ناخن‌ها، به دنبال ابزاری هستند که به آن‌ها امکان می‌دهد خلاقیت خود را با نقاشی‌ها و طرح‌های دقیق به اجرا درآورند. قلم طراحی ناخن 10/0 فلور با نوکی بسیار نازک، به شما این امکان را می‌دهد تا با دقت و حساسیت بیشتری طرحح ها و جزئیات را روی ناخن‌ها ایجاد کنید.

ویژگی های محصول:

- دسته قلم از استیل بسیار سبکی ساخته شده است.

- جنس موی قلم لاینر برند فلور، الیاف مصنوعی می باشد تا مواد طراحی به آن نچسبد.

- در دو سایز تولید شده است.

- باعث راحتی شما حین کار می شود.

- مناسب برای انواع طراحی های ظریف و زیبا روی ناخن است.

فروشگاه کاج جهت سهولت استفاده شما عزیزان از انواع قلم، روش های صحیح تمیز کردن انواع  قلم جهت استفاده طولانی مدت از آن را برای شما آموزش داده است. (کافیست قسمت های آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید)

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
طراحی ناخن
سایز قلم
10/0
جنس مو
موی مصنوعی
جنس دسته
فلز
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل پرو لاکچری PRO LUXURY لاک ژل پرو لاکچری PRO LUXURY
محبوب
119,000 تومان
(3)
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود