قلم کاشت ناخن پودر کلاریسا CLARISSA

یک قلم کاشت پودر حرفه ای ساخت کمپانی ایتالیایی کلاریسا

ادامه مطلبمشاهده کمتر
1,500,000 تومان بدون مالیات
آماده ارسال
محبوب0
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه مندی
توضیحات

یک قلم خوش ساخت و با کیفیت از کمپانی ایتالیایی کلاریسا برای ناخن کاران حرفه ای، قلم کاشت پودر اشکی کلاریسا از موی 100% طبیعی سمور و دسته چوبی ساخته شده است، کیفیت بالای موی این قلم طول عمر و کیفیت کار را تضمین می نماید، قلم های کاشت پودر کلاریسا تنها یک سایز دارد که از طرف کمپانی کلاریسا اعلام نشده ولی به نظر سایز 8 می رسد. حجم موی قلم مناسب و زیاد بوده و رضایت مشتریان خود را جلب می نماید. اگر به دنبال یک قلم کاشت پودر حرفه ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید کلاریسا یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست.

موی طبیعی سمور به کار رفته در قلم کلاریسا باعث می شود مواد کمتر به آن بچسبد، شستشوی آن راحت تر باشد و در هنگام کار مصرف لیکوئید را کاهش دهد، کیفیت ساخت بالای قلم کلاریسا ریزش موی آن را کمتر نموده و طول عمر قلم را بالا میبرد.

یکی از مهم ترین ابزار در کاشت ناخن قلم می باشد. در کاشت اکریلیک (کاشت پودر) باید توجه داشته باشید که موی قلم حتما از جنس موی طبیعی سمور باشد چرا که مواد در لا به لای الیاف مصنوعی گیر می کند. عمده تفاوت قیمت قلم ها در خلوص همین موی طبیعی به کار رفته است. قلم کاشت پودر کلاریسا را می توان یکی از بهترین قلم های موجود در بازار دانست. این قلم ساخت ایتالیا دارای دسته چوبی بوده و سری قلم از خلوص بالایی برخوردار است.

درباره کارخانه محصولات کلاریسا در ایتالیا:

محصولات کلاریسا ساخت کشور ایتالیا بوده و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. کلاریسا در سال 1975 در ایتالیا تاسیس شد و به سرعت پیشرفت نمود. محصولات کلاریسیا چند سالی است با حضور در ایران به دلیل کیفیت و قیمت مناسب قسمتی بزرگ از بازار را به خود اختصاص داده است. اگر به دنبال محصولات کاشت ناخن با کیفیت و قیمت مناسب هستید کلاریسا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت اکریلیک ناخن (کاشت پودر)
کشور مبدا برند
ایتالیا
ساخت کشور
ایتالیا
جنس مو
موی طبیعی سمور
جنس دسته
چوب
نوع سر قلم
سر گرد (اشکی)
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود