قلم کاشت پودر بس آندره اشکی BESONDERE 10

توضیحات

کاشت ناخن یکی از روش های زیباسازی و آرایش ناخن ها می باشد. کاشت ناخن با موادی نظیر انواع پلی ژل، انواع بیلدر ژل و پودر کاشت ناخن انجام می شود. یکی از مهم ترین موارد در کاشت پودر یا همان کاشت اکریلیک استفاده از قلم با کیفیت می باشد. برای کاشت پودر از قلم با موی طبیعی استفاده می شود که موی طبیعی سمور می باشد. در حین خرید قلم توجه ویژه ای به کیفیت آن داشته باشید چرا که در صورت خرید قلم نامرغوب، کارایی قلم پس از چند بار استفاده از بین می رود. علاوه بر این شما عزیزان باید در نگهداری و تمیز کردن قلم دقت ویژه ای داشته باشید. این موارد کمک می کند که عمر قلم کاشت شما بالا برود و کارایی خود را از دست ندهد.

قلم کاشت پودر بس آندره BESONDERE 10

قلم کاشت پودر ناخن بس آندره کیفیت بسیار خوبی دارد. جنس سر این قلم موی طبیعی سمور می باشد که بهترین کیفیت برای کاشت پودر می باشد. سر این قلم به شکل اشکی می باشد که مناسب کاشت پودر می باشد. جنس دسته این قلم کاشت ناخن چوب می باشد که کیفیت و استحکام بسیار خوبی دارد. قلم کاشت پودر بس آندره وزن بسیار سبکی دارد، این موضوع سبب می شود حین کار تسلط بسیار خوبی داشته باشید. قلم کاشت پودر بس آندره BESONDERE علاوه بر کیفیت بسیار خوبی که دارد دارای قیمت مقرون به صرفه ای است. قلم کاشت پودر بس آندره اشکی BESONDERE 10 مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل می باشد.

توجه داشته باشید که در حین خرید قلم کاشت ناخن کیفیت را در اولویت قرار دهید. زیرا در صورت خرید قلم بی کیفیت پس از مدت زمان کوتاهی نیازمند تعویض آن هستید. نگهداری اصولی و صحیح قلم در طول عمر آن بسیار مهم می باشد. از این رو فروشگاه کاج نیل جهت آگاهی شما عزیزان مطالبی درباره روش صحیح نگهداری و شستشوی قلم مطالبی را جمع آوری کرده. شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی لینک مورد نظر از صفحه مربوطه دیدن فرمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن با پودر ( کاشت اکریلیک )
سایز قلم
10
جنس مو
موی طبیعی سمور
جنس دسته
چوب
نوع سر قلم
سر گرد (اشکی)
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود